A banda, la intensitat de l'aigua ha provocat el tall de la carretera LP-7041, al terme de Seròs. La pluja ha causat també afectacions a alguns baixos i s'ha inundat la cooperativa del municipi. En una zona on hi ha un transformador els Bombers han hagut de treure aigua per evitar riscs.
Al Camp de Tarragona, la pluja ha provocat algunes esllavissades al Baix Camp. N'hi ha hagut a la carretera T-3221 entre Almoster i La Selva del Camp, que ja ha quedat restablerta al trànsit després de l'actuació del servei de carreteres de la Diputació de Tarragona. A més, també hi ha hagut un accident de trànsit a l'A-7, a l'alçada de Vila-seca.
Coincidint amb l'inici del cap del setmana, Protecció Civil demana extremar la prudència en la mobilitat i en les activitats de muntanya aquesta tarda i vespre. L'organisme aconsella no aparcar els vehicles en rieres o punts subterranis inundables i demana evitar apropar-se a les lleres de rius.
De cara dissabte, també s'esperen ruixats i xàfecs al litoral central i sud durant tota la jornada. A més, a partir de mig matí s'estendran al quadrant nord-est i a la resta del Pirineu i Prepirineu, segons informa Meteocat.
Una tempesta considerable per carreteres d'Amposta 😱😱 @TomasMolinaB @Monica_Usart ⛈⚡ï¸â˜ï¸ pic.twitter.com/mSDse1r7z4
— Marta Alba (@Martaaalba) 23 de setembre de 2016
Forta Tempesta a #Olot @MeteOIot pic.twitter.com/Ica6BQTHGz
— Jordi (@jordivilar66) 23 de setembre de 2016
A Vilanova d'Escornalbou en 1 hora 45 mm, Tempesta llamps, cortina d'aigua, peixos vermells contens, ara plovisca trona 1020 Hp #324eltemps pic.twitter.com/oCSllnaK8w
— Jordi Porta (@Jordiporta8) 23 de setembre de 2016
Ara mateix entrant al #ripollès @meteocat #tempesta @MeteoMauri @RAM_meteo @AEMET_Cat pic.twitter.com/5t9hsINQZy
— Miquel RoviraC #RUI (@MiquelRoviraC) 23 de setembre de 2016
Pedregada a Seròs @MeteoMauri @TomasMolinaB @Monica_Usart #baixsegre #Seròs #tempesta pic.twitter.com/SAhJzl4syg
— copems (@copemes) 23 de setembre de 2016
Fortes pluges a Riudoms pic.twitter.com/PSHyADDw7x
— Nil (@nilmunte) 23 de setembre de 2016
Espectacular tempesta a Tremp. Ja són més de 15 minuts amb la mateixa intensitat. Compte amb les crescudes de rius i rierols! #pallars pic.twitter.com/ttPnl1WJZs
— Pallars Digital (@pallarsdigital) 23 de setembre de 2016