Els Comuns han carregat contra els diferents càrrecs que han aprofitat la seva posició per vacunar-se abans que d'altres col·lectius de risc. El partit considera que "en certa manera també és corrupció" i exigeix que dimiteixin com ha fet el cap de l'estat major de la Defensa (JEMAD).
En aquest sentit, la cap de llista del partit, Jéssica Albiach, ha fet un repàs dels diferents casos que s'han produït i ha reclamat a l'alcalde i al regidor de Riudoms que deixin el càrrec i, si no ho fan, Albiach ha exigit a JxCat que sigui el partit qui els cessi. "Es tracta d'una pràctica intolerable i exigim que aquestes persones dimiteixin", ha reblat la líder dels Comuns.
[noticia]214265[/noticia]
Durant la presentació dels caps de llista del partit a Girona, Albiach també ha reclamat que el Govern s'endeuti 5.000 milions d'euros per ajudar els treballadors afectats per la crisi sanitària i que no arriben a cobrar el Salari Mínim Interprofessional. Una mesura que ha anomenat "renda Covid" que permetria evitar que moltes d'aquestes persones caiguin en l'exclusió social.
"No podem deixar a la gent en condicions que no són decents. Hem de reaccionar", remarca. Albiach explica que la proposta l'han recollit després de parlar amb els agents socials i assegura que el Govern "té marge" d'endeutament. En concret, ha assenyalat que es pot passar el 0,8% actual al 2,2% ja que l'executiu central ho permet.
[plantillacoronavirus]
Albiach esgrimeix que vacunar-se aprofitant el càrrec és corrupció i demana a JxCat que cessi l'alcalde de Riudoms
La líder dels Comuns denuncia contra els diferents càrrecs que han aprofitat la seva posició per vacunar-se abans que d'altres col·lectius de risc
- La líder dels Comuns, Jéssica Albiach, durant la presentació dels caps de llista del partit a Girona. -
- ACN
ARA A PORTADA
-
«Barcelona va perdre 350.000 habitants i no els ha recuperat mai; té capacitat per absorbir més població» David Cobo
-
-
Unitat in extremis a Andalusia: Podem, Esquerra Unida i Sumar segellen una coalició electoral Anna Mira Perich
-
Albiach retreu a ERC que no faci costat a Rufián en l’aposta per la unitat de les esquerres Redacció
-
Publicat el
24 de gener de 2021 a
les 13:28
Et pot interessar
-
Societat
Quinze rescats de muntanya en un dia: els bombers demanen «seguretat i civisme»
-
Societat Afectacions al metro de Barcelona: tallada la línia L10 Sud per obres de millora
-
Societat
S'esfondra el sostre d'una casa a Esparreguera
-
Societat
Com tramitar l'idCAT Certificat des de l'estranger en cinc passos
-
Societat
«Feu bona cara»: la NASA fa públiques imatges úniques de la Terra des de l'Artemis II
-
Societat
«No vull tornar a veure l'home que em va atropellar, no em retornarà la meva vida ni la dels meus fills»
