Els Comuns han carregat contra els diferents càrrecs que han aprofitat la seva posició per vacunar-se abans que d'altres col·lectius de risc. El partit considera que "en certa manera també és corrupció" i exigeix que dimiteixin com ha fet el cap de l'estat major de la Defensa (JEMAD).
En aquest sentit, la cap de llista del partit, Jéssica Albiach, ha fet un repàs dels diferents casos que s'han produït i ha reclamat a l'alcalde i al regidor de Riudoms que deixin el càrrec i, si no ho fan, Albiach ha exigit a JxCat que sigui el partit qui els cessi. "Es tracta d'una pràctica intolerable i exigim que aquestes persones dimiteixin", ha reblat la líder dels Comuns.
[noticia]214265[/noticia]
Durant la presentació dels caps de llista del partit a Girona, Albiach també ha reclamat que el Govern s'endeuti 5.000 milions d'euros per ajudar els treballadors afectats per la crisi sanitària i que no arriben a cobrar el Salari Mínim Interprofessional. Una mesura que ha anomenat "renda Covid" que permetria evitar que moltes d'aquestes persones caiguin en l'exclusió social.
"No podem deixar a la gent en condicions que no són decents. Hem de reaccionar", remarca. Albiach explica que la proposta l'han recollit després de parlar amb els agents socials i assegura que el Govern "té marge" d'endeutament. En concret, ha assenyalat que es pot passar el 0,8% actual al 2,2% ja que l'executiu central ho permet.
[plantillacoronavirus]
Albiach esgrimeix que vacunar-se aprofitant el càrrec és corrupció i demana a JxCat que cessi l'alcalde de Riudoms
Societat
La líder dels Comuns denuncia contra els diferents càrrecs que han aprofitat la seva posició per vacunar-se abans que d'altres col·lectius de risc
- La líder dels Comuns, Jéssica Albiach, durant la presentació dels caps de llista del partit a Girona. -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
-
Terra Carme Farnell, tècnica de predicció del Meteocat: «Dimecres es podran superar els 40 graus en llocs poc habituals» Arnau Urgell i Vidal
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
24 de gener de 2021 a
les 13:28
Et pot interessar
-
Societat
Niubó celebra la reducció de la segregació escolar: «El sistema comença a veure l'alumnat invisible»
-
Societat
Mor als 100 anys la «drag queen» Gilda Love
-
Societat
Normalitzar el feixisme?
-
Societat
Mor un home de 60 anys en un incendi a l’Eixample
-
Societat
Aitana i El Mago Pop compren el Teatre Aquitània de Barcelona
-
Societat
Desenes de famílies perden la beca per a casals d'estiu a Barcelona per canvis en els tràmits municipals
