El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Gerardo Pisarello, ha assegurat aquest dimecres que els venedors de "top manta" a la ciutat han passat de 800 a 300 en les últimes setmanes, després del dispositiu policial per foragitar-los del passeig Joan de Borbó i d'intensificar les sancions a compradors.
"Teníem un problema gran fa unes quantes setmanes, i s'ha reduït de manera substancial", ha sostingut Pisarello en unes declaracions als periodistes, i ha destacat que aquest descens de 500 manters s'ha produït a l'estiu, que és una època complicada, segons ell.
Ha assenyalat que el "top manta" s'estén a tota la costa catalana, i ha defensat que les intervencions policials que es porten a terme a la ciutat "estan sent molt efectives" i coordinades entre els diversos cossos. També ha recordat que l'Ajuntament impulsa mesures socials per a venedors.
Barcelona assegura que els manters s'han reduït de 800 a 300 a la ciutat
Societat
El tinent d'alcalde Gerardo Pisarello afirma que la reducció arriba després del dispositiu policial
ARA A PORTADA
-
Política L'independentisme celebra l'amnistia i Illa avisa que amb PP i Vox no seria una realitat Bernat Surroca Albet
-
Política On eren, on són i on seran els quatre líders del procés amnistiats definitivament? Oriol March
-
-
-
Política Romeva celebra l'amnistia: «No demanem compensacions, sinó memòria i democràcia» Marc Orts i Cussó
Publicat el
03 d’agost de 2016 a
les 14:17
Actualitzat el
03 d’agost de 2016 a les
18:53
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la troballa d'un cadàver al port d'Arenys de Mar
-
Societat
La nova baixa per menopausa: qui la podrà demanar, requisits i quant es cobrarà
-
Societat
Un pla tècnic de l’Ajuntament planteja enderrocar 1.800 pisos al Besòs com un dels escenaris possibles
-
Societat
Canvi d'horari d'hivern: cal avançar o endarrerir el rellotge?
-
Societat
Barcelona calcula en 26 milions el cost de les incidències pels aiguats
-
Societat
CCOO denuncia Uber Eats per mantenir els repartidors durant el temporal
