El primer tinent d'alcalde de Barcelona, Gerardo Pisarello, ha assegurat aquest dimecres que els venedors de "top manta" a la ciutat han passat de 800 a 300 en les últimes setmanes, després del dispositiu policial per foragitar-los del passeig Joan de Borbó i d'intensificar les sancions a compradors.
"Teníem un problema gran fa unes quantes setmanes, i s'ha reduït de manera substancial", ha sostingut Pisarello en unes declaracions als periodistes, i ha destacat que aquest descens de 500 manters s'ha produït a l'estiu, que és una època complicada, segons ell.
Ha assenyalat que el "top manta" s'estén a tota la costa catalana, i ha defensat que les intervencions policials que es porten a terme a la ciutat "estan sent molt efectives" i coordinades entre els diversos cossos. També ha recordat que l'Ajuntament impulsa mesures socials per a venedors.
Barcelona assegura que els manters s'han reduït de 800 a 300 a la ciutat
El tinent d'alcalde Gerardo Pisarello afirma que la reducció arriba després del dispositiu policial
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’agost de 2016 a les 14:17
Actualitzat el 03 d’agost de 2016 a les 18:53
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques