L'Ajuntament de Barcelona ha destinat més d'1,5 milions d'euros a millorar la via pública i els equipaments del barri de l'Eixample amb 27 actuacions, segons ha informat aquest dijous el consistori en un comunicat.
Les intervencions en la via pública seran un total de 13 amb un import de licitació de 673.500 euros, i en el cas dels equipaments es realitzaran 14 actuacions, amb més de 832.000 euros.
A més, s'està fent una inversió d'uns 21.500 euros per a subministraments que permetran pintar 1.500 bancs per a tot el districte mitjançant un pla de feina.
Barcelona destina més d'1,5 milions a millorar carrers i equipaments de l'Eixample
Es realitzaran un total de 27 actuacions
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de desembre de 2015 a
les 17:10
Et pot interessar
-
Societat La policia desallotjarà les platges de Barcelona a primera hora del matí
-
Societat
Toc, flabiol i la certesa dels dubtes
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
-
Societat
Desallotgen una de les Quatre Torres de Madrid per un incendi
-
Societat Per què el foc és molt més que flames? La ciència darrere de la nit de Sant Joan
-
Societat
El govern espanyol prohibeix als menors de 15 anys conduir en patinet elèctric
