Batuda a bars de l'Estartit per les queixes dels veïns

Publicat el 21 d’agost de 2010 a les 10:31
Els Mossos d'Esquadra conjuntament amb la policia local de Torroella de Montgrí (Baix Empordà) van fer la nit de dijous una batuda per inspeccionar cinc bars de l'Estartit. Les autoritats municipals havien rebut queixes veïnals, les "típiques" que hi poden haver en una població que a l'estiu passa de 9.000 habitants a 40.000, segons ha dit l'alcalde Josep Mª Rufí.

Tot i que no hi va haver cap detenció, es van aixecar diverses actes per incompliment d'activitat, és a dir per exercir l'activitat de discoteca quan només es té la llicència de bar, per falta de seguretat i per tinença de drogues. Rufí ha destacat que no hi ha una 'problemàtica específica' i que per la seva banda no hi ha 'cap' preocupació.

 

 
L'operatiu conjunt d'aquest dijous es va dur a terme després que les autoritats del municipi rebessin queixes dels veïns pels aldarulls i les molèsties que ocasionaves alguns locals d'oci nocturn de l'Estartit.

Per això, aquest dijous a la nit -en resposta a les queixes veïnals- els Mossos d'Esquadra conjuntament amb la policia local de Torroella de Montgrí van fer una batuda a cinc bars de la part costanera del municipi.

Tot i no haver-hi detencions, l'operatiu que va escorcollar els locals Privee, Spirals, People, Rockefeler's i Jericó, va acabar amb l'aixecament de diverses actes per incompliment d'activitat, és a dir, per exercir l'activitat de discoteca quan només és té la llicència de bar, també per falta de seguretat i, a més, per tinença de substàncies estupefaents.