El grup Blaumut ha decidit aquest dissabte suspendre el concert que havia d'oferir aquest vespre a la plaça Catalunya en el marc del 20 aniversari de la Mostra d'associacions de les festes de la Mercè de Barcelona. A través d'un comunicat, la banda ha explicat que el motiu és una "disfonia i una infecció respiratòria alta" que pateix el cantant, Xavi de la Iglesia.
A les nou del vespre sí que actuarà Coriolà, tal com estava previst, diumenge serà el torn d'Obeses, Pepet i Marieta i Buhos i dimecres es farà l'espectacle 'Gitanos Catalans: 20 anys de Sabor de Gràcia', on participaran una trentena d'artistes com els cantants de Txarango i La Pegatina; Las Migas, Rumba Tres, Titot Ribera o Gertrudis.
El concert de Blaumut s'havia de fer a les 22.15 hores a la plaça Catalunya. La banda, a través del seu Facebook, ha assegurat que els "dol moltíssim" no poder actuar "aquesta nit tan especial" per la 'baixa' del seu cantant i ha subratllat que han de "vetllar per la veu i la salut del Xavi i procurar que es recuperi al més aviat possible".
Blaumut suspèn el seu concert a la Mercè per una disfonia i una infecció respiratòria del cantant
Coriolà actuarà a les nou del vespre, tal com estava previst
ARA A PORTADA
-
El PSOE assumeix que l'acord de finançament anirà a principis de 2026 i porta al límit els pressupostos d'Illa Bernat Surroca Albet
-
-
L'aval de l'advocat de la UE obre camí amb l'amnistia però no desarma del tot Marchena Bernat Surroca Albet
-
-
El judici al fiscal general, vist per a sentència: «No hi ha proves que acreditin la filtració» Lluís Girona Boffi
Publicat el 19 de setembre de 2015 a les 19:36
Actualitzat el 19 de setembre de 2015 a les 20:09
Et pot interessar
-
Societat
Detenen un familiar de Luis Rubiales per llençar-li ous durant la presentació del seu llibre
-
Societat
El temps d'aquest divendres 14 de novembre: alerta per fortes ratxes de vent
-
Societat
Catalunya es bolca amb l'eclipsi solar total: 27 llocs segurs perquè el vegin més de 85.000 persones
-
Societat
Per què Barcelona té la primera policia local de l'Estat amb una unitat adscrita a la fiscalia?
-
Societat
La paraula de l'any 2025: ningú sap què vol dir
-
Societat
La Fiscalia contradiu el Govern i veu discurs d'odi en el gag catalanòfob de Teatro Sin Papeles
