Un vehicle va caure aquest dissabte al vespre a un canal de Tortosa des d'una altura de cinc metres i el seu conductor va quedar atrapat a dins, segons han informat els Bombers.
Els fets van passar poc abans de dos quarts de nou del vespre al quilòmetre 14 de la carretera C-12, en una zona pròxima al riu Ebre. Per causes que no se saben el vehicle va sortir de la via i es va precipitar al canal.
Quatre dotacions dels Bombers van treballar per rescatar el conductor del vehicle, que un cop alliberat va ser traslladat a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa amb ferides greus, segons el SEM.
Cau en cotxe en un canal de Tortosa
El vehicle es va precipitar des d'una alçada de cinc metres i el conductor hi va quedar atrapat
ARA A PORTADA
-
«No vull tornar a veure l'home que em va atropellar, no em retornarà la meva vida ni la dels meus fills» Marc Orts i Cussó
-
-
Unitat in extremis a Andalusia: Podem, Esquerra Unida i Sumar segellen una coalició electoral Anna Mira Perich
-
Albiach retreu a ERC que no faci costat a Rufián en l’aposta per la unitat de les esquerres Redacció
-
Publicat el
11 d’agost de 2013 a
les 09:48
Et pot interessar
-
Societat
Rumb a la Lluna: la missió Artemis II abandona l'òrbita terrestre amb èxit
-
Societat
Renfe i els sindicats arriben a un acord: el tram de l'R4 tallat per l'accident de Gelida reobrirà la setmana que ve
-
Societat
Tres ferits en un accident múltiple a l'AP-7 durant la segona part de l'operació sortida de Setmana Santa
-
Societat
El mirador de la Torre de Collserola obre amb horari especial per Setmana Santa: dates, preus i com pujar-hi
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
El Ministeri de Justícia buscarà solucions amb la Generalitat i la Síndica a les queixes per catalanitzar-se el nom
