Aquest publicista de llarga trajectòria va ser rellevat en el càrrec quan José Luís Martínez-Almeia (PP) va accedir a l'Ajuntament de Madrid. Allà havia estat el responsable de la imatge i la publicitat de la ciutat. A Barcelona, Padilla s'ha estrenat amb la campanya "Barcelona té molt poder", un espot que reivindica el caràcter vital i alegre dels veïns de Barcelona, basat en l'emblemàtica cançó Gitana hechizera que va popularitzar Peret.
Hola, Barcelona :) pic.twitter.com/r1urSaIUOk
— Nacho Padilla (@nchpdll) May 23, 2020
Jordi Graupera, qui va ser candidat a l'alcaldia de Barcelona amb Primàries Barcelona, ha denunciat a través de Twitter que Colau va fer un contracte menor a Padilla per valor de 17.309 euros. Graupera ha criticat que no es faci un concurs públic "per a un lloc tècnic" i el govern municipal opti per recol·locar algú "ideològicament afí". També ha denunciat que s'hagi fraccionat una contractació per ocultar el sou real de Padilla.
El problema no es que un professional cobri 85.336 eu. No sé si ho val. El problema és: 1-Que no es faci un concurs públic per un lloc tècnic. 2-Que s'opti per recol·locar algú ideologicament afí. 3-Que es fraccioni una contractació (il·legal?) en dos per ocultar el sou real.
— Jordi Graupera (@JordiGraupera) May 23, 2020
Nomenament de Nacho Padilla by naciodigital on Scribd
[noticiadiari]2/202691[/noticiadiari][noticiadiari]2/202721[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202681[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202295[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202521[/noticiadiari]