Aquest dimecres començarà el debat monogràfic sobre l’increment de la pobresa i les desigualtats a Catalunya. Una sessió sol·licitada pels grups del PSC, ICV-EUiA i la CUP, amb l'objectiu debatre la reducció de la pobresa i les desigualtats socials, els col·lectius vulnerables, les conseqüències de la reforma laboral, la garantia de rendes, el dret a l’alimentació, l’accés a l’habitatge i els subministraments elèctrics.
Un ple que neix refredat pel mateix conseller de la Presidència i portaveu del Govern, Francesc Homs, que aquest dimarts ha assegurat que en el ple no es prendran decisions que impliquin més despesa a curt termini. "Demà és un debat de pressupostos?", ha preguntat Homs recordant que els comptes pel 2014 es van aprovar fa poques setmanes.
En la roda de premsa posterior al Consell Executiu, Homs ha afirmat que els partits que han generat expectatives de nova despesa hauran enganyat i ha demanat que no es converteixi el ple en un debat preelectoral. "Esperem que hi hagi altura de mires per situar el debat al lloc que es mereix", ha afegit.
Una reacció àmpliament criticada per l'oposició i, fins i tot, per ERC que ha demanat no fer Pasqua abans de Rams per aconsellar CiU que no descarti d'entrada canvis pressupostaris per afrontar el plenari.
Debat al Parlament per trobar la fórmula contra la pobresa
Aquest dimecres la cambra enceta un plenari monogràfic sobre les desigualtats impulsats per PSC, ICV i la CUP
ARA A PORTADA
-
Conferència de presidents a Barcelona | Sánchez anuncia 175 milions per a educació infantil gratuïta Sara Escalera | Bernat Surroca
-
Illa tanca files amb Sánchez i demana un debat «rigorós» i sense «soroll» sobre el finançament Bernat Surroca / Sara Escalera
-
Sánchez i Illa doblen l'aposta pel català per deixar en evidència el PP Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Ayuso marxa de la conferència de presidents mentre s'hi parla en català i basc Sara Escalera / Bernat Surroca
-
Publicat el 12 de març de 2014 a les 00:54
Et pot interessar
-
Societat El preu de l'habitatge a l'Estat marca l'augment més alt des del 2007
-
Societat Qui aprovarà la Selectivitat?
-
Societat Ciberatac a Infojobs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny