La regidora d'Igualtat de l'Ajuntament de Castelló, Ali Brancal, ha denunciat davant d'Institut de la Dona les fotografies que el Club Esportiu Castelló ha utilitzat en la seva campanya publicitària per fer un "ús sexista de la dona".
A les imatges, incloses dins la campanya de venda d'abonaments per la temporada 2015-16, es pot veure una jove amb l'esquena despullada i un escut de l'equip tatuat, mentre un noi la mira des d'un llit.
El consistori de Castelló també ha enviat a través del regidor d'Esports una carta al club per demanar-los que retirin la publicitat.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’agost de 2015 a
les 18:52
Et pot interessar
-
Societat
Els experts de la Generalitat reclamen un fons econòmic estable per als municipis amb més migrants
-
Societat
El SEM rescindeix el contracte amb Eliance i cedeix els dos helicòpters a SAF
-
Societat
Queixes per l'espanyolització dels cartells a les carreteres
-
Societat
Migrants celebren la regularització: «Soc una catalana més, només necessito que un paper ho demostri»
-
Societat
El Suprem valida la fórmula Colau d'exigir una reserva del 30% d'habitatge protegit als edificis nous
-
Societat
Científics catalans fan el mapa de galàxies més complet
