La regidora d'Igualtat de l'Ajuntament de Castelló, Ali Brancal, ha denunciat davant d'Institut de la Dona les fotografies que el Club Esportiu Castelló ha utilitzat en la seva campanya publicitària per fer un "ús sexista de la dona".
A les imatges, incloses dins la campanya de venda d'abonaments per la temporada 2015-16, es pot veure una jove amb l'esquena despullada i un escut de l'equip tatuat, mentre un noi la mira des d'un llit.
El consistori de Castelló també ha enviat a través del regidor d'Esports una carta al club per demanar-los que retirin la publicitat.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’agost de 2015 a les 18:52
Et pot interessar
-
Societat Un model de disciplina positiva a casa i a l’escola afavoreix el benestar emocional dels adolescents
-
Societat El temps d'aquest divendres 10 d'octubre: núvols arreu i quatre comarques en alerta de pluja
-
Societat Compra totes les entrades d'un espectacle de màgia en català... i demana que es faci en castellà
-
Societat Una de les plataformes de viatges més importants del món es passa al català
-
Societat Entre 5.000 i 6.000 feines perdudes: el cost de l'opa del BBVA al Sabadell, segons la Intersindical
-
Societat Discriminació lingüística a Amazon: dos treballadors boicotegen un transportista per parlar català