El centre comercial Bulevard Rosa de Barcelona ha hagut de ser desallotjat per un incendi que s'hi ha declarat aquest divendres a la tarda. Els fets han tingut lloc passades les vuit de la tarda quan s'ha incendiat una campanya extractora d'un restaurant que hi ha ubicat al soterrani de l'edifici, situat al Passeig de Gràcia, 51.
El foc ha provocat molt de fum que s'ha escampat ràpidament, fet que ha obligat els bombers a evacuat tot l'edifici de forma preventiva. Cap persona ha resultat ferida ni intoxicada. Un total de 7 vehicles dels Bombers de Barcelona s'han desplaçat fins al lloc del foc i han apagat l'incendi al cap de mitja hora, tot i que després s'hi han quedat per ventilar.
Desallotjat el Bulevard Rosa de Barcelona per un incendi
Cap persona ha resultat ferida ni intoxicada
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de juny de 2012 a
les 21:58
Et pot interessar
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
