Els Mossos d'Esquadra i els Agents Rurals han desmantellat una festa il·legal tipus "rave" que s'havia iniciat dins l'espai natural protegit de l'Estany d'Ivars, al Pla d'Urgell. A primera hora del matí Mossos i Agents Rurals han rebut l'avís que es podria estar celebrant una festa al voltant de l'Estany d'Ivars, al terme municipal de Vila-sana.
El testimoni havia escoltat música pels voltants de l'estany i dues patrulles de seguretat ciutadana i agents rurals s'han desplaçat a l'espai protegit fins que han pogut localitzar el punt concret. Al lloc han localitzat un grup de persones que havien arribat amb una furgoneta i ja tenien preparat i en funcionament un grup d'altaveus, taula de so i mescles, etapes de potència i un ordinador.
Agents de la Unitat Regional de Policia Administrativa han identificat al responsable de la instal·lació i a set persones més, de 19 a 21 anys, veïns de la demarcació de Barcelona. El responsable ha estat denunciat per una presumpta infracció per l'organització d'una festa il·legal i la denúncia serà derivada als serveis territorials de jocs i espectacles de la Generalitat.
Per assegurar la finalització de la festa també s'ha realitzat el comís preventiu dels equips musicals. Un dels participants també ha estat denunciat per tinença de substàncies estupefaents. Tot apunta que haurien arribat aquest dimecres al lloc i estaven pendents de l'arribada d'altres participants en la festa.
[plantillavirals]
Desmantellada una «rave» il·legal a l'estany d'Ivars, al Pla d'Urgell
Els Mossos i els Agents Rurals han requisat els equips de so i han denunciat els organitzadors
- Desmantellament de la festa il·legal a l'estany d'Ivars i Vila-sana -
- Mossos
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2021 a
les 17:47
Et pot interessar
-
Societat
Qui era Joan Fiveller i per què es vol canviar el nom del carrer Ferran?
-
Societat
Un de cada tres residents a Barcelona és nascut a l'estranger
-
Societat
Mor un dels testimonis clau en la gestió de la dana
-
Societat
El malestar per la balisa V-16 arriba a Europa
-
Societat
CCOO desconvoca la vaga a FGC prevista durant el MWC
-
Societat
Catalunya recuperarà el 2027 la circulació d'un funicular històric
