La candidatura anticapitalista a les properes eleccions al Parlament Des de Baix ha desplegat aquest dissabte pancartes al Monestir de Montserrat amb el lema "Visita Papal? No gràcies" com a senyal de protesta per la visita del Papa.
Des de Baix considera que la visita del pontífex "només serveix per propagar la ideologia i els valors reaccionaris de la jerarquia eclesiàstica".
La candidatura critica que l'Ajuntament de Barcelona, "que havia transformat la ciutat en la millor botiga del món, n'ha fet la sagristia més gran del planeta". Així mateix, considera que la despesa de les administracions públiques "és un greuge intolerable quan s'estan aplicant severes mesures d'austeritat".
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de novembre de 2010 a
les 16:05
Et pot interessar
-
Societat
Renfe i els sindicats arriben a un acord: el tram de l'R4 tallat per l'accident de Gelida reobrirà la setmana que ve
-
Societat
El mirador de la Torre de Collserola obre amb horari especial per Setmana Santa: dates, preus i com pujar-hi
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
Els astronautes d'Artemis II comencen la segona jornada després de solucionar incidents menors
-
Societat
Cues quilomètriques en la segona operació sortida per Setmana Santa
-
Societat
Un pas endavant per la normalització dels trens: els maquinistes avalen els nous horaris de Rodalies
