Els Mossos d'Esquadra van detenir diumenge passat al matí dos joves per voler robar un iPhone a un agent del cos policial. Els dos joves es van acostar a un grup de mossos d'esquadra vestits de paisà que formaven part d'un dispositiu al carrer de l'Energia al barri de Sants a Barcelona i un dels detinguts, Juan Luis J. G. de 23 anys i veí de Barcelona, es va acostar a un policia i el va amenaçar amb una pistola detonadora perquè li donés l'iPhone que estava utilitzant.
El policia li va clavar un cop i li va poder agafar l'arma. El jove va quedar detingut i també els agents van poder detenir l'altre jove, Enric B. G. de 20 anys i veí de Barcelona, que volia fugir.
Detenen dos joves per voler robar un iPhone a un mosso
Un dels detinguts va amenaçar el policia amb una pistola
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juliol de 2011 a
les 18:02
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
