Robin Hood, un dels personatges més cèlebres de la literatura universal i del cinema, s'ha quedat sense arbre. Un jove de 16 anys ha estat detingut aquest divendres després de talar el Sycamore Gap Tree, al nord del Regne Unit, conegut per la seva aparició en el film Robin Hood: Príncep dels lladres (1991), protagonitzat per Kevin Costner.
El que era un dels escenaris més mítics de la història de la pantalla gran ha quedat destruït. L'arbre tenia uns 300 anys de vida i se situava juntament amb el Mur d'Hadrià, aixecat pels romans. Arran de la pel·lícula, s'havia convertit en un gran atractiu turístic a la zona i era un dels arbres més fotografiats del món.
[noticiadiari]2/263377[/noticiadiari]
Ara, els responsables del parc natural de Northumberland ha denunciat que l'arbre "ha estat abatut durant la nit" i la policia ho ha classificat com un acte de vandalisme. L'escriptora britànica L. J. Ross ha estat una de les grans veus que ha lamentat la pèrdua.
[plantillavirals]
Detenen un jove de 16 anys per talar el mític arbre de la pel·lícula «Robin Hood»
El Sycamore Gap Tree, al nord del Regne Unit, tenia 300 anys de vida
- Fragment del film de Robin Hood, amb l'arbre talat de fons -
- Robin Hood: Príncep dels lladres
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de setembre de 2023 a
les 14:14
Et pot interessar
-
Societat
El Sindicat de Llogateres demana rebaixar l'índex de preus per reduir el cost dels lloguers
-
Societat
La comunitat ucraïnesa es manifesta a Barcelona pels 4 anys de la invasió i demana que no es normalitzi la guerra
-
Societat
La Catalunya que arriba més escanyada a final de mes viu a l'Ebre i Ponent
-
Societat
Què són els «therians»? Barcelona s'omple de curiosos, però no apareixen a la quedada
-
Societat
Quatre persones mortes en menys de 24 hores a les carreteres catalanes
-
Societat
Mor un motorista de 25 anys en un accident al centre de Barcelona
