Agents de la policia espanyola han detingut a València aquest divendres un home de 23 anys per presumptament violar una menor que tot just acabava de conèixer. L'agressió es va produir dilluns al migdia en el moll de càrrega i descàrrega d'un supermercat.
Els fets van ocórrer quan la menor era amb un amic al parc de Marxalenes de la capital del País Valencià. Dos homes que no coneixien se'ls hi van apropar i es van quedar amb ells una estona, fins que l'amic de la nena va acabar marxant, deixant-la sola amb els desconeguts. Els individus li van demanar si els podia acompanyar a un establiment d'alimentació proper a comprar alguna cosa, una versió dels fets que dona el cos de seguretat en un comunicat.
Després de sortir del supermercat, un d'ells la va portar a la zona del moll de càrrega i descàrrega, que es trobava a la part del darrere del comerç. Va ser aleshores quan la va començar a agredir sexualment, tot i que la menor va intentar marxar en tot moment i li va mostrar la seva negativa a mantenir relacions sexuals. La víctima va intentar escapolir-se del seu agressor en nombroses ocasions i va demanar auxili a crits, els quals van alertar a diversos vianants que van ser els que van increpar l'autor dels fets i també els que van motivar la seva fugida.
Dies després de l'atac, un grup d'agents especialitzat de la policia espanyola va iniciar les investigacions que van permetre la identificació del sospitós. Així, després d'establir-se un dispositiu de vigilància, va ser arrestat l'home, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor d'un delicte d'agressió sexual amb penetració. El detingut, amb antecedents policials, ja ha passat a disposició judicial.
[plantillavirals]
Detenen un jove de 23 anys per violar una menor en un supermercat
L'individu es va acostar a la nena en un parc de València i després de demanar-li que l'acompanyés a comprar alguna cosa, la va agredir sexualment
- Un cotxe de la policia espanyola -
- EP
ARA A PORTADA
-
La pitjor elecció per a Trump: com afectarà la tria del fill de Khamenei en la guerra a l'Iran? Pep Martí i Vallverdú
-
-
-
L'Ibex-35 acumula una caiguda del 7% en una setmana, el pitjor registre des de fa quatre anys Redacció
-
Educació apuja l'aposta amb el salari: convenç CCOO i UGT però indigna la resta de sindicats David Cobo
Publicat el
18 de març de 2023 a
les 18:23
Et pot interessar
-
Societat
Així serà el pla alternatiu de transport durant les obres del túnel del Garraf
-
Societat
Les vagues i protestes s'enquisten als serveis municipals de Barcelona davant un Collboni que no mou fitxa
-
Societat
Nova polèmica pel català en un restaurant de Barcelona
-
Societat
Acusen Adif de tombar la web catalana que informava de l'estat de Rodalies
-
Societat
Admesa a tràmit una segona denúncia per agressió sexual contra Íñigo Errejón
-
Societat
La Vall d’Hebron opera el 84% dels lesionats medul·lars en menys de 24 hores gràcies a un equip especialitzat permanent
