Agents de la policia espanyola han detingut a València aquest divendres un home de 23 anys per presumptament violar una menor que tot just acabava de conèixer. L'agressió es va produir dilluns al migdia en el moll de càrrega i descàrrega d'un supermercat.
Els fets van ocórrer quan la menor era amb un amic al parc de Marxalenes de la capital del País Valencià. Dos homes que no coneixien se'ls hi van apropar i es van quedar amb ells una estona, fins que l'amic de la nena va acabar marxant, deixant-la sola amb els desconeguts. Els individus li van demanar si els podia acompanyar a un establiment d'alimentació proper a comprar alguna cosa, una versió dels fets que dona el cos de seguretat en un comunicat.
Després de sortir del supermercat, un d'ells la va portar a la zona del moll de càrrega i descàrrega, que es trobava a la part del darrere del comerç. Va ser aleshores quan la va començar a agredir sexualment, tot i que la menor va intentar marxar en tot moment i li va mostrar la seva negativa a mantenir relacions sexuals. La víctima va intentar escapolir-se del seu agressor en nombroses ocasions i va demanar auxili a crits, els quals van alertar a diversos vianants que van ser els que van increpar l'autor dels fets i també els que van motivar la seva fugida.
Dies després de l'atac, un grup d'agents especialitzat de la policia espanyola va iniciar les investigacions que van permetre la identificació del sospitós. Així, després d'establir-se un dispositiu de vigilància, va ser arrestat l'home, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor d'un delicte d'agressió sexual amb penetració. El detingut, amb antecedents policials, ja ha passat a disposició judicial.
[plantillavirals]
Detenen un jove de 23 anys per violar una menor en un supermercat
L'individu es va acostar a la nena en un parc de València i després de demanar-li que l'acompanyés a comprar alguna cosa, la va agredir sexualment

- Un cotxe de la policia espanyola -
- EP
ARA A PORTADA
-
La conferència de presidents, un camp de batalla que certifica la poca cultura federal de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
-
El Govern recula: les faltes d'ortografia penalitzaran a la Selectivitat més enllà de les llengües Redacció
-
Publicat el 18 de març de 2023 a les 18:23
Et pot interessar
-
Societat Ciberatac a Infojocs amb una «quantitat significativa» de dades robades
-
Societat Defensar la llengua ja és cosa de tots: crida a les entitats per adherir-se al Pacte
-
Societat El temps d'aquest divendres 6 de juny: s'estabilitza la temperatura estiuenca entre sol i núvols
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 7 i 8 de juny
-
Societat Barcelona, escollida per acollir un centre d'escala mundial sobre «economia oceànica sostenible»
-
Societat Un fenomen inèdit a la galàxia: neix un planeta gegant a partir d'una estrella diminuta