Els Mossos d'Esquadra van detenir aquesta passada matinada un home de 49 anys i veí de Sabadell per dos delictes contra la seguretat viària. Un de conducció temerària, ja que l’home havia conduit més de set quilòmetres per l’ AP-7 en contra direcció, i un altre per conduir sota els efectes de l’alcohol, atès que va donar una taxa positiva d’1,07 mg/l.
Els fets van passar pocs minuts després de les 4.00 hores quan diversos testimonis van alertar el 112 d’un vehicle que circulava en direcció contrària a la AP-7. En concret, un dels testimonis va explicar que el turisme havia entrat a l’autopista en el punt quilomètric 146, a Barberà del Vallès, i que circulava per la calçada que va cap a Girona, però en sentit Tarragona.
Els Mossos d’Esquadra que es van adreçar a l’autopista el van trobar de seguida, al punt quilomètric 149, i van poder comprovar com circulava en contra direcció i pel tercer carril, posant en perill altres usuaris de la via que van haver d'esquivar-lo per tal de no col·lidir amb ell. Tot i els senyals lluminosos i acústics que van fer els agents per a aturar-lo, el conductor en un primer moment va continuar la marxa fins que els policies van aconseguir parar-lo uns quilòmetres més endavant al voral de l’autopista, afortunadament sense que es produís cap accident.
Un cop retirat el vehicle de la calçada, els agents van realitzar la corresponent prova d’alcoholèmia al conductor, la qual va donar positiu d’1,07 mg/l en aire expirat, quatre vegades més de la taxa legalment permesa.
El detingut ha passat a disposició judicial avui mateix davant el Jutjat d’Instrucció número 6 de Rubí, jutjat en funcions de guàrdia, el qual ha decretat la seva llibertat amb càrrecs.
Detenen un veí de Sabadell per conduir begut i en contra direcció per l'AP-7
El conductor va donar un positiu d’alcoholèmia d’1,07 mg/l, quatre vegades per damunt de la taxa permesa
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
Publicat el 23 de desembre de 2016 a les 15:51
Et pot interessar
-
Societat Més obres al Barça: l'Ajuntament dona llum verda a la reforma de la Masia
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona