Un jove ha estat detingut per la Guàrdia Civil després d’haver estat acusat d’un delicte de lesions greus a un home de 46 anys en una discoteca de la localitat sevillana d’Umbrete. Com a conseqüència de la pallissa, la víctima ha necessitat una intervenció quirúrgica i 200 punts de sutura a la cara.
El detingut és l'últim identificat d'una pallissa on van participar un total de sis individus, tres dels quals són menors. Tots ells són investigats per aquests fets i han estat posats a disposició judicial durant el mes de setembre. Es tracta de veïns dels propers municipis de Castilleja de la Cuesta, Benacazón i Sanlúcar la Mayor, als quals se'ls imputen un delicte de lesions greus.
Segons ha explicat en un comunicat la Guàrdia Civil, la baralla es va produir a finals d'agost amb un "trepitjada accidental" com a desencadenant. Aleshores, "els presumptes autors, d'edats compreses entre els 17 i 18 anys, van envoltar i van agredir brutalment" l'home "amb gots de vidre, segons els diferents testimonis".
Detingut un jove per apallissar un home que ha necessitat 200 punts a la cara
Els fets van passar a finals d’agost en un municipi andalús i hi ha sis investigats, tres d’ells menors
- -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’octubre de 2022 a les 14:08
Et pot interessar
-
Societat
Busquen un home després de deixar ferides molt greus la seva parella i la mare d'ella en un pis de Calella
-
Societat
El temps d'aquest divendres 9 de gener: dia de núvols, neu i avisos per vent
-
Societat
La nena catalana raptada pel pare, retinguda en un centre de menors a Itàlia
-
Societat
La fiscalia demana 43 anys de presó per a un entrenador de l'Hospitalet per agredir sexualment tres jugadores
-
Societat
Per què alguns pensionistes han de recarregar la targeta de transport públic a les estacions de Ferrocarrils?
-
Societat
Mor una nena de cinc anys per una infecció sanguínia
