Un jove ha estat detingut per la Guàrdia Civil després d’haver estat acusat d’un delicte de lesions greus a un home de 46 anys en una discoteca de la localitat sevillana d’Umbrete. Com a conseqüència de la pallissa, la víctima ha necessitat una intervenció quirúrgica i 200 punts de sutura a la cara.
El detingut és l'últim identificat d'una pallissa on van participar un total de sis individus, tres dels quals són menors. Tots ells són investigats per aquests fets i han estat posats a disposició judicial durant el mes de setembre. Es tracta de veïns dels propers municipis de Castilleja de la Cuesta, Benacazón i Sanlúcar la Mayor, als quals se'ls imputen un delicte de lesions greus.
Segons ha explicat en un comunicat la Guàrdia Civil, la baralla es va produir a finals d'agost amb un "trepitjada accidental" com a desencadenant. Aleshores, "els presumptes autors, d'edats compreses entre els 17 i 18 anys, van envoltar i van agredir brutalment" l'home "amb gots de vidre, segons els diferents testimonis".
Detingut un jove per apallissar un home que ha necessitat 200 punts a la cara
Societat
Els fets van passar a finals d’agost en un municipi andalús i hi ha sis investigats, tres d’ells menors
- -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’octubre de 2022 a
les 14:08
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona tindrà un pregó familiar: Toni Falgueras, del celler Gelida, encetarà la Mercè 2026 amb la seva filla
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
-
Societat Crit d'alerta de la Universitat Catalana d'Estiu per «incerteses» en el finançament
-
Societat
Detenen el «presumpte sicari» de l'assassinat a trets d'un menor al parc de la Pegaso de Barcelona
-
Societat
Sense entesa en la primera reunió entre els bombers voluntaris i Interior: «Ens veurem als jutjats»
