[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iUlzhEi9vuU[/youtube]
Els Mossos d'Esquadra han detingut dues persones, aquest dilluns, per l'agressió del passat 4 de juny a tres membres de la plataforma Barcelona amb la Selecció. També han pres declaració a dues persones més en qualitat d'investigades amb relació als mateixos fets, segons ha explicat el conseller d'Interior, Jordi Jané. Els detinguts són dos homes de 30 i 31 anys.
Un dels arrestats i les dues persones investigades estan relacionades amb l'agressió que van patir les aficionades quan es trobaven en una carpa informativa repartint pamflets, al districte de Sant Andreu, concretament a la confluència entre Fabra i Puig i l'avinguda Meridiana. Segons expliques les afectades, els atacants les haurien insultat, amenaçat i agredit. A una d'elles, també se li hauria sostret la bossa de mà. L'altre detingut és el conductor del vehicle que més tard es va aturar davant les mateixes aficionades. Els ocupants del cotxe també les haurien insultades, amenaçades i vexades.
Els Mossos atribueixen al primer detingut quatre delictes: contra la integritat moral, de lesions amb l'agreujant de l'article 22.4 –que inclou el supòsit per discriminació referent a ideologia-, de danys i de robatori amb violència i intimidació. Al conductor del vehicle, se li atribueix un delicte d'amenaces també amb l'agreujant per discriminació ideològica i un contra la integritat moral.
Jané ha afirmat que no li consta "cap tipus de militància" per part dels arrestats i no ha confirmat si els dos estan relacionats. El conseller ha explicat que l'actuació policial continua oberta i que no es descarten noves detencions.
Dos detinguts i dos investigats per les agressions a les aficionades de «la Roja»
Els Mossos els atribueixen quatre delictes amb l'agreujant de discriminació ideològica | El conseller d'Interior no descarta noves detencions
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juny de 2016 a
les 19:00
Actualitzat el
20 de juny de 2016 a les
19:09
Et pot interessar
-
Societat
La Generalitat irromp per salvar patrimonialment una part de la presó de la Trinitat Vella
-
Societat
Rebuig frontal de sindicats i famílies a la presència de Mossos a les escoles
-
Societat
El fruit del plàtan es cola a la Diada de Sant Jordi a Barcelona
-
Societat
El 61% dels pisos de lloguer són de «multiarrendadors»
-
Societat
El Sant Jordi que no es veu, però hi és
-
Societat
La Generalitat enviarà mossos de paisà a les escoles per prevenir conflictes
