L'any està a punt d'acabar i, com és habitual, Google presenta les que han estat les paraules o ítems més buscats del 2023. Aquest any han estat protagonistes de la majoria de cerques la guerra a Gaza, la mort de Matthew Perry o la pel·lícula Barbie. Però el rànquing també atribueix la primera posició a dos punts de Barcelona.
El Park Güell és el parc més buscat del món a Google per sobre del Central Park de Nova York, del Hyde Park de Londres, del Retiro de Madrid o de la Vila Borghese de Roma. La majoria de consultes del parc barceloní estan vinculades amb la compra d'entrades o amb la parada de metro més propera.
[noticiadiari]2/266013[/noticiadiari]
Per altra banda, el Camp Nou ha estat l'estadi més buscat del 2023. Malgrat o gràcies a les obres, el temple blaugrana se situa per sobre del Santiago Bernabéu, Wembley o San Siro. Per sorpresa, un dels temes pels quals es va cercar més l'estadi del Barça va ser per la celebració de la primera final de la Kings League.
[plantillavirals]
Dos llocs de Barcelona, els més buscats de l'any a Google
Societat
El Park Güell i el Camp Nou són el parc i l'estadi més cercats al navegador per sobre del Central Park i del Santiago Bernabéu
ARA A PORTADA
-
Política El retorn dels exiliats: velocitats variables i represa institucional (amb incògnites) Oriol March
-
Política El trencaclosques de les esquerres pel 29-N: Rufián i Colau pressionen, però el temps s'esgota Lluís Girona Boffi
-
Política El Govern mantindrà les grans apostes de la legislatura passi el que passi el 29-N Bernat Surroca Albet
-
Política El nou baròmetre del CEO ja té data: enquestes electorals... i preguntes del Mundial i l'eclipsi Lluís Girona Boffi
Publicat el
11 de desembre de 2023 a
les 09:15
Actualitzat el
11 de desembre de 2023 a les
09:16
Et pot interessar
-
Societat
Desconvocada a última hora la vaga d'autobusos de TMB
-
Societat
El papa Lleó XIV, operat «amb èxit» d'un càncer de pulmó
-
Societat
Mor un home de 95 anys en un incendi d'un pis de Sants-Montjuïc
-
Societat La vaga de bus de Barcelona d’aquest dimecres tindrà serveis mínims de fins al 40%
-
Societat
Els Testimonis de Jehovà permetran donar i rebre transfusions parcials de sang
-
Societat
Pensar en una llengua estrangera pot canviar les nostres decisions?
