Un home de 62 anys i una dona de 63 han mort aquest dilluns a Piera (Anoia) presumptament intoxicats per monòxid de carboni a causa de la mala combustió d'un aparell, segons han informat els Bombers. Es tracta d'una parella que vivia al número 17 de l'Avinguda Corral del Mas, a la urbanització de Can Bonastre.
Els Bombers han rebut l'avís a les 15.12 h. Mossos d'Esquadra i efectius del SEM també s'han desplaçat fins al lloc dels fets. La policia ha descartat que les morts hagin estat violentes, per la qual cosa s'apunta la intoxicació com a hipòtesi més probable. Amb tot, els Bombers subratllen que la confirmació la donarà el resultat de l’autòpsia.
A banda de quatre dotacions de Bombers hi han intervingut tres patrulles dels Mossos d’Esquadra , juntament amb dues dotacions del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), concretament una ambulància medicalitzada i una altra de bàsica.
Dos morts a Piera presumptament intoxicats per la mala combustió d'un aparell
Es tracta d'una parella que vivia a l'Avinguda Corral del Mas de la urbanització Can Bonastre
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de gener de 2016 a
les 19:14
Et pot interessar
-
Societat
Renfe i els sindicats arriben a un acord: el tram de l'R4 tallat per l'accident de Gelida reobrirà la setmana que ve
-
Societat
El mirador de la Torre de Collserola obre amb horari especial per Setmana Santa: dates, preus i com pujar-hi
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
Els astronautes d'Artemis II comencen la segona jornada després de solucionar incidents menors
-
Societat
Cues quilomètriques en la segona operació sortida per Setmana Santa
-
Societat
Un pas endavant per la normalització dels trens: els maquinistes avalen els nous horaris de Rodalies
