La Guàrdia Urbana de Badalona ha detingut, aquesta passada nit, dues dones presumptament relacionades amb el tiroteig del barri de Sant Roc que va tenir lloc dimarts passat. La passada nit de diumenge la policia badalonina va detectar com un grup d'unes 25 dones anava pel carrer proferint insults i amenaces a altres veïns. Quan van adonar-se de la presència policial van intentar fugir en diversos cotxes, però van poder ser interceptades al lateral de l'autopista.
Va ser llavors quan es va poder detenir les dues sospitoses per la tinença d'armes de foc i armes blanques. Segons fonts de la Guàrdia Urbana, les detingudes, que estan sota custòdia dels Mossos d'Esquadra i a l'espera de passar a disposició judicial, i la vintena de dones que les acompanyava formen part d'un dels bàndols enfrontats.
El tiroteig de dimarts va tenir lloc sota el pont de l'autopista de Badalona, a l'altura del número 257 del carrer Marquès de Montroig, en plena via pública. Cap dels tres ferits està greu i fins a aquest diumenge no s'havia realitzat cap detenció relacionada amb aquests fets. Des de dimecres, però, una unitat motoritzada de la Guàrdia Urbana de Badalona feia tasques de reforç al barri, d'acord amb els mateixos veïns, per tal de garantir la seguretat a la zona.
Dues detingudes a Badalona relacionades amb el tiroteig de Sant Roc
Societat
La Guàrdia Urbana va detectar un grup d'unes 25 dones que anava pel carrer proferint insults i amenaces a altres veïns
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
20 de juny de 2016 a
les 09:24
Et pot interessar
-
Societat
Collboni fa una crida a les grans ciutats a unir-se per l'habitatge assequible
-
Societat
Busquen cinc homes vestits de policies que es van endur un home d'un cotxe a l'AP-7
-
Societat
Diagnosticar abans i avançar en la recerca: els reptes de la nova era de l'Alzheimer
-
Societat
Barcelona aclareix la pugna per l'alcaldia: les claus de totes les candidatures a l'Ajuntament
-
Societat
Un intern de la presó de Quatre Camins se suïcida a la seva cel·la
-
Societat
Cremen les ofrenes florals de la Diada al monument de Rafael Casanova
