El gerent d'una empresa de vehicles de lloguer de luxe ha presentat una denúncia contra la Guàrdia Urbana de Barcelona. L'home, que treballava per un xeic àrab que visitava la ciutat, assegura que els agents van impedir-li veure el seu número de placa, van tenir una actitud "xulesca" i li van etzibar contestacions com "tanca la boca".
Els fets es remunten al passat 13 d'agost quan un dels vehicles de la companyia va aparcar en una zona de càrrega i descàrrega del carrer Aragó. Quan el conductor va tornar a l'automòbil va veure que un agent l'anava a multar i s'hi va encarar al·legant que només estava descarregant unes safates de menjar. La discussió va pujar de to i hi va acabar intervenint el gerent de l'empresa, que finalment ha decidit emprendre mesures legals contra la patrulla.
El conductor d'un xeic àrab denuncia la Guàrdia Urbana de Barcelona després d'una disputa per una multa
L'home assegura que els agents van tenir una actitud "xulesca"
ARA A PORTADA
Publicat el
20 d’agost de 2015 a
les 18:05
Et pot interessar
-
Societat
Trànsit limitarà la velocitat a 80 quilòmetres per hora per la revetlla de Sant Joan: l'AP-7, afectada
-
Societat
Un robatori de coure afecta la circulació de l'R3, mentre l'R14 recupera el servei entre la Plana-Picamoixons i Vinaixa
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
