La fiscalia manté la petició de 80 anys de presó per a l'acusat de cometre quatre crims a Olot el 15 de desembre de l'any passat. Segons el fiscal, Víctor Pillado, Puig va cometre quatre assassinats i demana la pena màxima per a cadascun d'ells.
Les acusacions particulars, exercides pels lletrats Carles Monguilod i Óscar Morales, també han elevat a definitives les seves conclusions i demanen que el condemnin a 20 anys per cada crim. La defensa, que demanava l'absolució per a Puig, ha modificat l'escrit i qualifica els fets d'assassinat.
La lletrada Núria Masó sol·licita una pena de 7 anys i mig per a cada crim perquè li aplica un atenuant de confessió i una eximent incomplerta d'alteració mental.
El fiscal manté la petició de 80 anys per a l'assassí d'Olot
La defensa demana ara 30 anys de presó per a Pere Puig per quatre assassinats
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de desembre de 2011 a
les 14:09
Et pot interessar
-
Societat
Desarticulen a Barcelona una xarxa que combinava estafes amoroses i falses inversions immobiliàries
-
Societat
Aquestes són totes les empreses que s'han passat al català en l'últim any
-
Societat
Catalunya subvencionarà la rehabilitació d'habitatges en municipis rurals
-
Societat
El tall del túnel de Rubí farà que les mercaderies tardin set hores de Portbou a Barcelona
-
Societat
La segona denunciant d'Errejón no es ratifica al jutjat i aboca el cas a l'arxivament
-
Societat
Una quota del 40% de català al Piromusical de la Mercè: nova proposta a Barcelona
