La residència d'Olot La Fageda, per a persones amb diversitat funcional, es va desallotjar aquest dissabte a la nit per una alarma d'incendis provocada pel fum d'una pizzeria propera.
L'avís de la incidència a la capital de la Garrotxa es va rebre a les 20.24 hores. Dues dotacions de Bombers i de la Policia Local d'Olot es van desplaçar al lloc i van evacuar la desena d'usuaris de l'equipament perquè l'alarma d'incendis havia saltat i no s'aturava.
Finalment, es va comprovar que la causa no era cap foc, sinó el fum d'una pizzeria propera que s'escolava dins l'edifici i activava l'alarma.
El fum d'una pizzeria obliga a evacuar una residència a Olot
L'alarma d'incendis es va disparar i no s'aturava
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
07 de novembre de 2021 a
les 12:41
Et pot interessar
-
Societat
Un creuer confinat a Bordeus per un brot de gastroenteritis fa saltar les alarmes
-
Societat
En marxa la recuperació del Pont del Petroli de Badalona afectat pel temporal Glòria
-
Societat
Sant Pau defensa que va actuar «seguint el protocol» en el cas del nadó maltractat
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
