La residència d'Olot La Fageda, per a persones amb diversitat funcional, es va desallotjar aquest dissabte a la nit per una alarma d'incendis provocada pel fum d'una pizzeria propera.
L'avís de la incidència a la capital de la Garrotxa es va rebre a les 20.24 hores. Dues dotacions de Bombers i de la Policia Local d'Olot es van desplaçar al lloc i van evacuar la desena d'usuaris de l'equipament perquè l'alarma d'incendis havia saltat i no s'aturava.
Finalment, es va comprovar que la causa no era cap foc, sinó el fum d'una pizzeria propera que s'escolava dins l'edifici i activava l'alarma.
El fum d'una pizzeria obliga a evacuar una residència a Olot
L'alarma d'incendis es va disparar i no s'aturava
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos David Cobo
-
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions David Cobo
Publicat el 07 de novembre de 2021 a les 12:41
Et pot interessar
-
Societat
Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
-
Societat
Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya
-
Societat
Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N
-
Societat
Els treballadors del metall tornen a tallar algunes carreteres aquest dijous al matí
-
Societat
El temps d'aquest dijous 30 d'octubre de 2025: núvols arreu i pluja a tres comarques
