El gremi de pintors de les comarques de Girona ha denunciat per intrusisme professional diversos col·lectius com els agents dels Mossos d’Esquadra i de la Guàrdia Civil, bombers i, en general, funcionaris amb horaris flexibles. Segons informa Ràdio Girona el president del gremi gironí, Paulí Fernández, ha assegurat que aquests treballadors es dediquen a pintar cases perjudicant els professionals. El gremi ha començat a presentar denúncies a través de la patronal de la construcció.
Fernández ha alertat que contractar pintors pirates pot portar problemes legals en casos d'accidents laborals a més d'advertir que la feina no tindrà les garanties professionals requerides. A més, Fernández ha insistit que els principals intrusos són funcionaris, en especial de cossos de seguretat.
El gremi de pintors denuncia agents policials per intrusisme
Agents de Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil es treurien un sobresou pintant parets
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de gener de 2013 a
les 18:53
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
