El concurs per escollir el monument favorit dels catalans ja té dos finalistes: el Monestir de Santa Maria de Ripoll i el Castell de Cardona. La votació, organitzada per la revista Descobrir amb col·laboració de programa de Catalunya Ràdio Estat de Gràcia, es tancarà el pròxim 8 de maig.
La competició va començar amb 20 finalistes escollits per elecció popular, dels quals se'n va anar eliminant un setmanalment fins a arribar als dos actuals. Si voleu votar, l'únic que heu de fer és registrar-vos a aquest web i triar l'opció que desitgeu que guanyi.
Els participants en les votacions entren directament en el sorteig de mil premis, des d'estades en hotels, fins a experiències culturals i gastronòmiques.
El Monestir de Ripoll i el Castell de Cardona, finalistes a «monument favorit de Catalunya»
El concurs està organitzat per la revista "Descobrir" amb col·laboració del programa de Catalunya Ràdio "Estat de Gràcia"
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de maig de 2017 a les 17:41
Et pot interessar
-
Societat Una «Kiss Cam» descobreix la infidelitat d'un reconegut empresari en un concert de Coldplay
-
Societat La població menor de 16 anys cau per sota del 15% a Catalunya
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina Ana Carolina anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona