El concurs per escollir el monument favorit dels catalans ja té dos finalistes: el Monestir de Santa Maria de Ripoll i el Castell de Cardona. La votació, organitzada per la revista Descobrir amb col·laboració de programa de Catalunya Ràdio Estat de Gràcia, es tancarà el pròxim 8 de maig.
La competició va començar amb 20 finalistes escollits per elecció popular, dels quals se'n va anar eliminant un setmanalment fins a arribar als dos actuals. Si voleu votar, l'únic que heu de fer és registrar-vos a aquest web i triar l'opció que desitgeu que guanyi.
Els participants en les votacions entren directament en el sorteig de mil premis, des d'estades en hotels, fins a experiències culturals i gastronòmiques.
El Monestir de Ripoll i el Castell de Cardona, finalistes a «monument favorit de Catalunya»
El concurs està organitzat per la revista "Descobrir" amb col·laboració del programa de Catalunya Ràdio "Estat de Gràcia"
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de maig de 2017 a les 17:41
Et pot interessar
-
Societat Àngels Esteller deixa l'acta de regidora del PP a Barcelona per centrar-se al Parlament
-
Societat El temps del cap de setmana del 28 i 29 de juny: comença l'onada de calor
-
Societat Un infant ferit en esfondrar-se part del sostre d'una guarderia a Barcelona
-
Societat Totes les banderes LGTBIQ+ i el que signifiquen: les coneixes?
-
Societat La majoria de la societat prioritza la igualtat econòmica per sobre de la llibertat financera
-
Societat Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols