El porter andalús del PSG Sergio Rico ha parlat per primera vegada en públic aquest diumenge després del greu accident que va patir el passat mes de maig quan durant la peregrinació del Rocío de Huelva va ser colpejat per un cavall desbocat que el va deixar, inicialment, en coma.
"Continuo treballant en la meva recuperació, que cada dia va millor", ha escrit a les seves xarxes socials. També ha volgut agrair a totes les persones "que han mostrat i enviat la seva estima en aquests dies tan complicats", que el fa sentir "molt afortunat".
El futbolista, que es troba en planta a l'Hospital Vírgen del Rocío de Sevilla, va entrar en coma després de ser colpejat per un cavall en un accident que la policia no ha pogut aclarir ja que els únics testimonis que ha trobat no havien vist el cop de l'animal, sinó les seves conseqüències, quan Rico ja era a terra ferit. El propi porter tampoc no recorda res de l'accident. Tot plegat ha portat el jutjat a arxivar el cas.
Des que es va conèixer l'accident, les mostres de suport cap al porter no s'han aturat des del món esportiu. Els jugadors del PSG, la selecció espanyola, o el seu anterior club, el Sevilla, han tingut records cap a ell.
El porter Sergio Rico diu les seves primeres paraules després de patir l'accident amb el cavall
El jugador andalús del PSG va entrar en coma en ser colpejat per un cavall desbocat durant el Rocío de Huelva

- Sergio Rico, en una imatge d'arxiu -
- Europa Press
Ara a portada
Publicat el 09 de juliol de 2023 a les 16:06
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal
-
Societat Tanca un històric col·legi català amb 106 anys d'història
-
Societat Revilla considera que el rei emèrit podria recuperar el seu prestigi «portant els diners a Espanya»