El Departament de Salut ha declarat 7 ingressats més a les Unitats de Cures Intensives (UCI) en les darreres 24 hores, elevant el total a 567, mentre que els hospitals tenen 79 ingressats més per Covid, fins a 2.227, una xifra molt a la baixa en relació als últims dies (cal tenir en compte que és cap de setmana).
[estatcovid]
A més, Salut ha notificat 2.324 nous contagis confirmats per PCR o TA, que situen el total des de l'inici de la pandèmia en 838.598. L'Rt baixa dues centèsimes i se situa en 0,78. El risc de rebrot disminueix 58 punts, fins als 727. S'han notificat 26 noves morts i el total de defuncions des de l'inici de la pandèmia és de 22.667.
El 14,45% de les proves que s'han fet la darrera setmana han donat positiu. La incidència acumulada a 14 dies passa de 1.010,70 a 958,67, mentre que a set dies passa de 417,48 a 387,24.
[plantillacoronavirus]
Els contagis de Covid continuen a la baixa mentre les UCI s'estabilitzen
L'Rt baixa dues centèsimes a 0,78 i el risc de rebrot disminueix a 727 (-58) en les últimes 24 hores

- Vacunació de joves -
- Salut

- Personal sanitari de l'Hospital del Mar, atenent un pacient a l'UCI -
- ACN

- Una UCI, durant la pandèmia -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’agost de 2021 a les 08:16
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimecres 22 d'octubre: núvols que anuncien pluges
-
Societat Expulsada d'una botiga per parlar en català: «M'ha tret a crits»
-
Societat Una famosa marca de nines en risc de desaparèixer per problemes financers
-
Societat Cinc detinguts d'entre 16 i 20 anys per la mort violenta d'un menor a Sants
-
Societat El Parlament Europeu aprova avançar l'edat del permís de conduir als 17 anys
-
Societat Desallotgen l'assentament amb desenes de persones sense llar al Parc de Joan Miró de Barcelona