El Departament de Salut ha declarat 7 ingressats més a les Unitats de Cures Intensives (UCI) en les darreres 24 hores, elevant el total a 567, mentre que els hospitals tenen 79 ingressats més per Covid, fins a 2.227, una xifra molt a la baixa en relació als últims dies (cal tenir en compte que és cap de setmana).
[estatcovid]
A més, Salut ha notificat 2.324 nous contagis confirmats per PCR o TA, que situen el total des de l'inici de la pandèmia en 838.598. L'Rt baixa dues centèsimes i se situa en 0,78. El risc de rebrot disminueix 58 punts, fins als 727. S'han notificat 26 noves morts i el total de defuncions des de l'inici de la pandèmia és de 22.667.
El 14,45% de les proves que s'han fet la darrera setmana han donat positiu. La incidència acumulada a 14 dies passa de 1.010,70 a 958,67, mentre que a set dies passa de 417,48 a 387,24.
[plantillacoronavirus]
Els contagis de Covid continuen a la baixa mentre les UCI s'estabilitzen
L'Rt baixa dues centèsimes a 0,78 i el risc de rebrot disminueix a 727 (-58) en les últimes 24 hores

- Vacunació de joves -
- Salut

- Personal sanitari de l'Hospital del Mar, atenent un pacient a l'UCI -
- ACN

- Una UCI, durant la pandèmia -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’agost de 2021 a les 08:16
Et pot interessar
-
Societat 27 denúncies després, l'empresa de crestes argentines Tio Bigotes retola en català
-
Societat Un camió d’escombraries queda atrapat en un forat de la via Laietana
-
Societat «Si vius una situació difícil, atura't i truca»: Barcelona col·loca cartells al metro després de 31 suïcidis en cinc anys
-
Societat La pugna veïnal per evitar el nou museu Thyssen a Barcelona es formalitza
-
Societat Nova llei antitabac: prohibit fumar als menors i en nous espais
-
Societat Troben l'urna funerària de Joan de Sagarra i Devesa al mercat dels Encants