Els farmacèutics catalans han denunciat un nou retard de la Generalitat en el pagament de medicines dispensades, en aquest cas les del mes de gener del 2014, que s'haurien d'haver cobrat aquest dimecres. A més, recorden que encara han de cobrar les del desembre del 2013, que s'haurien d'haver pagat el 5 de febrer. La factura del gener puja a 116,9 milions d'euros, mentre que la del desembre pujava a 112 milions. Així, els farmacèutics recorden que l'Administració catalana els deu 228,9 milions d'euros.
El 28 de febrer, amb 55 dies de retard, els propietaris de farmàcies van cobrar 108 milions corresponents a les medicines distribuïdes el novembre del 2013. Si no hi ha cap canvi en el calendari provisional de pagaments anunciat per la Generalitat, els farmacèutics no cobraran els medicaments dispensats durant el mes de gener fins al 30 d'abril, 55 dies de retard respecte al dia que marca el Concert vigent signat amb el CatSalut.
Els farmacèutics denuncien un nou retard en el pagament
El deute acumulat és de 228,9 milions d'euros
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de març de 2014 a
les 18:38
Et pot interessar
-
Societat
Trànsit limitarà la velocitat a 80 quilòmetres per hora per la revetlla de Sant Joan: l'AP-7, afectada
-
Societat
Un robatori de coure afecta la circulació de l'R3, mentre l'R14 recupera el servei entre la Plana-Picamoixons i Vinaixa
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
