Els Mossos d'Esquadra han desallotjat una festa il·legal que ha aplegat unes 300 persones en un mas de Mont-ras (Baix Empordà). L'actuació s'ha saldat amb 184 persones denunciades per incomplir les mesures contra la propagació de la Covid-19 i també han detingut un home que tenia un requeriment judicial pendent.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís cap a dos quarts de tres de la matinada de la propietària de la casa denunciant que l'havia llogada a un grup de deu –el màxim que permeten les restriccions- però que s'hi havien aplegat centenars de persones. Fins al lloc s'hi han desplaçat diverses dotacions dels Mossos que han pogut dissoldre la trobada i identificar les persones quan sortien del mas.
Els Mossos d'Esquadra desallotgen una festa il·legal amb unes 300 persones
Denuncien 184 persones per incomplir les mesures contra la Covid-19
- La festa desallotjada a Mas-ram -
- Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de desembre de 2021 a
les 11:45
Et pot interessar
-
Societat El truc infal·lible de la DGT per evitar embussos durant les vacances
-
Societat
Petards de Sant Joan: per què afecten tant els animals de companyia i com evitar-ho?
-
Societat
Sant Joan, festa i festiu: on se celebra?
-
Societat
El detall clau que esgrimeix la defensa de Jonathan Andic: dues passes abans de la caiguda mortal
-
Societat
Perquè no m’ha satisfet la visita del Papa
-
Societat
Famílies denuncien deficiències en la llar d'infants de la Llacuna: «El meu fill va agafar una infecció per femta de gat»
