Els Mossos d'Esquadra van denunciar a final d'abril un camioner que conduïa drogat i amb el tacògraf manipulat per l'autopista AP-7 a l'altura de Vila-seca. El denunciat és un home de 28 anys i amb domicili a Múrcia.
Segons fonts de la policia catalana, els fets van passar durant un control de transport de mercaderies que s'havia establert a l'AP-7, dins del terme municipal de Vila-seca. Durant l'actuació policial, els Mossos van detectar que el conductor no portava inserida al tacògraf la targeta on queden enregistrades les dades.
En la primera anàlisi, es va comprovar que, com a mínim, el conductor portava fent diferents activitats amb el vehicle des de les 23.15 h del dia anterior i fins a les 09.40 h, en el moment que va ser aturat pels agents.
Dels indicis recollits al vehicle es desprèn que el conductor no havia inserit la seva targeta de registre a l'aparell tacògraf amb l'objectiu d'eludir posteriors controls policials i així incrementar el temps de conducció al volant.
El conductor va donar positiu en la prova d'estupefaents en THC i cocaïna, a més, també va ser doblement denunciat administrativament per diferents infraccions en matèria de transports que poden comportar una sanció econòmica que pot arribar fins als 8.000 euros.
Enxampat a Vila-seca un camioner drogat i amb el tacògraf manipulat
Societat
Els Mossos el van aturar en un control a l'AP-7
ARA A PORTADA
-
Societat Niubó es carrega la número dos d'Educació pel fracàs de PISA a les portes del nou curs Gerard Mira
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
03 de maig de 2017 a
les 12:06
Et pot interessar
-
Societat
El cantant d'Oques Grasses, Josep Montero, escollirà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2026
-
Societat
Mor un motorista a l'Eixample atropellat per un conductor alcoholitzat que ha fugit
-
Societat
L'estació de Verdaguer recupera el ple funcionament després de les obres: «El passadís és molt més còmode»
-
Societat
La Universitat de Barcelona pateix un atac informàtic a les portes de l'inici de curs
-
Societat
Els Mossos sospiten que la terapeuta dels Andic va fer la ruta de Montserrat 14 dies abans de la mort d'Isak
-
Societat Un robatori de cable provoca retards de 15 minuts en l’alta velocitat entre Barcelona i Madrid
