Els Pompièrs d'Aran han donat per estabilitzat aquest dissabte al vespre l'incendi que crema a Canejan i que ha afectat unes 250 hectàrees. Els Pompièrs i els Bombers de la Generalitat col·laboren per apagar completament el foc. De fet, divendres ja van estabilitzar el flanc esquerre.
A hores d'ara, les flames afecten una superfície forestal en una zona de difícil accés fronterera amb França i ja ha calcinat tres edificacions de muntanya. Els equips d'extinció treballen perquè el foc no s'escapi d'aquests límits, però alhora el deixen fer intentant que arribi fins al final de la zona marcada.
Els Pompiers d'Aran hi han destinat almenys set dotacions terrestres (dos camions d'aigua, quatre vehicles lleugers i un vehicle de comandament), mentre que els Bombers hi han enviat sis dotacions.
Estabilitzat el foc de la Vall d'Aran després de cremar quasi 300 hectàrees
L'incendi ha calcinat, almenys, tres edificacions de muntanya en una zona de difícil accés fronterera amb França

- Estabilitzat el foc de la Vall d'Aran després de cremar quasi 300 hectàrees -
- Pompièrs d'Aran
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de març de 2023 a les 21:18
Et pot interessar
-
Societat Batalla veïnal contra el Museu Thyssen a l'antic cinema Comèdia: «Mutila totalment l'antic palau»
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona descarta tancar cap platja per la vaga de socorristes
-
Societat Tiroteig a Barcelona aquest dilluns al matí: els Mossos detenen cinc persones
-
Societat Els socorristes tornen a protestar davant la seu del PSC en l'onzè dia de vaga: «No hi ha cap avenç»
-
Societat El Port de Barcelona afronta la reducció de terminals mentre els creueristes van a l'alça
-
Societat Per què milers d'estudiants continuen quedant-se sense plaça d'FP?