Un ciclista de 77 anys ha quedat ferit crític aquest dissabte al migdia després d'accidentar-se a l'A-2 a Castellolí, a la comarca de l'Anoia, segons el Servei Català de Trànsit (SCT). L'avís del sinistre s'ha rebut a les quan passaven pocs minuts de les dotze de la nit al quilòmetre 563,5 de l'A-2, a la baixada del coll del Bruc i en direcció Lleida.
Segons les primeres informacions, l'home hauria patit una indisposició i ha topat contra una tanca lateral de la carretera. El SEM ha evacuat el ciclista cap a l'hospital de la Vall d'Hebron.
En paral·lel, els Bombers de la Generalitat també han rescatat un ciclista a Alp (Cerdanya) que s'havia precipitat per un barranc de 10 metres, al torrent de la Ringueta. L'afectat ha estat traslladat a l'hospital de Puigcerdà amb una contusió lumbar.
Ferit crític un ciclista de 77 anys després d'accidentar-se a l'A-2 a Castellolí
L'home hauria patit una indisposició, ha topat contra una tanca i ha estat evacuat pel SEM a la Vall d'Hebron
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez manté l'oferta de diàleg a Junts malgrat la ruptura: «Seguirem aquesta estratègia fins al 2027» Bernat Surroca Albet
-
«La limitació de compra d'habitatges, sense prohibir res, foragitaria els fons d'inversió» David Cobo
-
-
Acord PSC-BComú per frenar l'expansió de botigues de mòbils i «accelerar» rehabilitacions al Besòs David Cobo
Publicat el 30 de setembre de 2023 a les 15:26
Et pot interessar
-
Societat
El CAP de les Corts de Barcelona passa a dir-se «Ernest Lluch» en homenatge a l'exministre
-
Societat
El temps del cap de setmana del 8 i 9 de novembre: avís per vent perillós i pluges al país
-
Societat
Catalunya es converteix en la casa de les llengües minoritzades d'Europa
-
Societat
Aitana, Joan Dausà o Pau Cubarsí: descobreix tots els nous caganers d'aquest Nadal
-
Societat
Detenen membres de l'organització veneçolana «Tren de Aragua» a Barcelona i Girona
-
Societat
Gairebé el 70% dels ciutadans de l'Estat no confien de forma general en les notícies que llegeixen
