ARA A PORTADA
Publicat el
21 de febrer de 2010 a
les 18:51
Un home ha quedat ferit de gravetat aquest diumenge al matí en sortir de la via amb el seu cotxe mentre circulava per l'A-2, al punt quilomètric 460 en sentit Saragossa, dins el terme municipal d'Alpicat (Segrià). El conductor i únic ocupant del turisme, José Elias Z.J., de 49 anys d'edat, ha estat traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida. Dues dotacions del parc de Bombers de Lleida han treballat en les tasques d'excarceració ja que el ferit havia quedat atrapat a l'interior del vehicle.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
-
Societat
Quinze quilòmetres de cues a l'AP-7 per un accident a Montcada i Reixac
-
Societat
El nou mapa del sistema sanitari començarà a desplegar-se el gener de 2027
