Aquest estiu, el Grup FGC apropa la muntanya de Montserrat a tots els públics en posar en funcionament la venda per internet dels seus tres productes combinats: Tot Montserrat, Trans Montserrat i Montserrat Exprés. A través de la plataforma on line vol.cremallerademontserrat.cat, els usuaris podran adquirir el seu bitllet per arribar fins a Montserrat de forma còmoda, segura, sense fer cues i estalviant diners.
Els viatgers gaudiran dels següents avantatges amb els bitllets combinats:
Trans Montserrat Inclou bitllet de metro, bitllet d'anada i tornada de tren FGC fins a l'estació de Monistrol de Montserrat (estació d'enllaç amb el cremallera), bitllet d'anada i tornada del Cremallera de Montserrat, bitllet del funicular de Sant Joan (Funicular de Santa Cova inclòs quan està en servei) i entrada a l'Espai Audiovisual.
Tot Montserrat És l'opció més completa per visitar Montserrat. Inclou bitllet de metro, bitllet d'anada i tornada de tren FGC fins a l'estació de Monistrol de Montserrat (estació d'enllaç amb el cremallera), bitllet d'anada i tornada del Cremallera de Montserrat, bitllet del funicular de Sant Joan (Funicular de Santa Cova inclòs quan està en servei), entrada a l'Espai Audiovisual, dinar al bufet de Montserrat i entrada al Museu de Montserrat.
Montserrat Exprés Permet als visitants arribar i descobrir Montserrat al seu aire amb una audioguia. Aquesta opció consta de bitllet d'anada i tornada de tren FGC fins a l'estació de Monistrol de Montserrat (estació d'enllaç amb el cremallera), bitllet d'anada i tornada del Cremallera de Montserrat, una motxilla amb: un MP3 amb audioguia (català, castellà, anglès, francés, japonés, rus, holandés i alemany) per visitar l'entorn del Monestir, la guia Museu a l'aire lliure, una caixa de carquinyolis de Montserrat, una degustació de licors típics i un targetó de descomptes per als funiculars i altres serveis de Montserrat.
FGC posa en marxa la venda «on line» dels bitllets combinats per accedir a Montserrat
Els visitants tenen tres opcions per gaudir de l'indret
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2018 a les 13:18
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica