Indignats de tot Catalunya acorden acampar el 14J davant del Parlament

Els acampats han decidit en assemblea protestar davant els ajuntaments del país el dia 11 de juny tot coincidint amb la seva constitució

Publicat el 04 de juny de 2011 a les 18:41
Una imatge d'una assemblea a l'acampada. Foto: Jordi Borràs

L'assemblea "d'indignats" de tot Catalunya que s'ha celebrat avui al centre de Barcelona ha acordat acampar al parc de la Ciutadella, davant del Parlament, la nit del dia 14 de juny amb l'objectiu de mostrar la seva disconformitat amb els pressupostos de la Generalitat, que els diputats hauran de debatre l'endemà.

Paral·lelament, una altra de les accions programades és una protesta prèvia davant els ajuntaments el proper dissabte 11 de juny, coincidint amb la seva constitució, per demostrar als alcaldes i regidors "que no tenen el poder real".

Finalment, el 19 de juny s'ha convocat una manifestació internacional "d'indignats" a les places de tot el món.