Marcela S., de 34 anys, nacionalitat romanesa i veïna de Barcelona, ha estat detinguda com a presumpta autora de tres delictes de robatori amb violència, lesions i detenció il·legal. La dona anava acompanyada sempre d'un nen petit, del qual es servia per fer pena a les víctimes i aconseguir entrar a casa seva. La detenció s'ha fet a la ciutat de Barcelona i la dona ha ingressat a la presó per ordre del jutge. La policia va poder determinar sense cap mena de dubte que en tots els casos es tractava de la mateixa assaltant.
La investigació va començar el juliol després d'un robatori violent al Masnou (Maresme). A finals del mateix mes n'hi va haver un altre de molt similar a Sant Vicenç de Montalt (Maresme). Les dues víctimes eren dones d'edat avançada atacades a casa seva per una dona acompanyada d'un nen.
L'últim assalt violent es va registrar el 9 de novembre a Premià de Mar (Maresme). Pels volts de les dues del migdia la víctima, una don gran, delicada de salut que estava sola a casa, va sentir com algú tocava el timbre.
Era una dona acompanyada d'un nen que demanava menjar, diners i roba. Un cop dins la casa, i després de parlar una estona, la propietària de l'immoble va anar a la cuina a buscar alguna cosa per dur-li. Aprofitant que estava d'esquena, l'agressora la va atacar violentament i la va deixar inconscient.
La policia va poder determinar sense cap mena de dubte que en tots els casos es tractava de la mateixa assaltant. Tots els immobles assaltats es trobaven ubicats a prop d'estacions de tren o d'autobusos i els cops sempre es produïen dimecres al migdia.
Les víctimes descrivien cada cop com a autora una dona d'entre trenta i quaranta anys, ben vestida, acompanyada d'un nen petit que servia d'excusa perquè les víctimes els deixessin entrar a l'immoble. L'autora lligava les víctimes amb mocadors que ella mateixa duia.
La investigació del Grup de Robatoris Violents de la Unitat Territorial d'Investigació de la Regió Policial Metropolitana Nord va permetre identificar i detenir, el 18 de novembre, la presumpta autora d'aquests fets.
Ingressa a presó una dona que assaltava ancianes a casa seva
La detinguda anava amb un menor i deixava inconscients les víctimes escanyant-les
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2011 a les 16:55
Et pot interessar
-
Societat La indignació a Barcelona es regira davant l'assassinat de periodistes a Gaza
-
Societat El temps d'aquest dijous 14 d'agost: les temperatures tornen a enfilar-se
-
Societat Els Mossos obren una web per retornar els més de mil mòbils robats per una estructura criminal
-
Societat Un treballador d'EBRO mor després d'un accident laboral durant la descàrrega de xapa
-
Societat Avís preventiu per contaminació atmosfèrica a la conurbació de Barcelona
-
Societat Barcelona encara no té clar com cobrar la meitat de multes que imposa als turistes