La Policia Local de Torelló va detenir aquest dissabte a la tarda un home de 39 anys que va irrompre en un bar amb un ganivet "de grans dimensions". Segons informen els agents, va intentar robar la caixa enregistradora, va amenaçar-ne els encarregats i va ferir a dos policies quan l'intentaven detenir. Els responsables de l'establiment també van rebre ferides lleus forcejant amb l'assaltant.
La Policia Local ja l'estava buscant abans perquè havia intentat robar en un domicili. L'home, de Torelló, té nombrosos antecedents de caràcter violent.
Irromp en un bar d'Osona amb un ganivet, amenaça els encarregats i fereix dos policies
La Policia Local de Torelló deté un home de 39 anys amb antecedents de caràcter violent
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’agost de 2015 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa cita a declarar la terapeuta, la secretària i les filles d'Isak Andic
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
