La Fiscalia ha demanat 10 anys de presó per a un professor de tennis que, segons l'acusació, va abusar d'una alumna des dels 12 anys, i durant dos anys, amenaçant-la "amb perdre la beca que li permetria construir la seva carrera professional".
La relació entre el professor i l'alumna va començar quan ella tenia 7 anys, al Club de Tenis Montcada i Reixac on l'imputat va assumir la funció d'entrenador de la nena guanyant-se la confiança de la família i anunciant-los que podia arribar a aconseguir la beca, segons la qualificació fiscal recollida per l'agència Europa Press.
L'escrit assegura que durant el 2010 en un torneig de tenis a Itàlia, quan l'acusat i la menor compartien habitació va sol·licitar-li que practiqués sexe amb ell i, quan la nena es va negar, ell li va retreure "tot el que havia fet per ella en el terreny esportiu i que no es mereixia la negativa"; xantatge moral que va fer efecte en la menor que va accedir a tenir relacions. A l'any següent, al Club de tenis del qual formaven part i aprofitant els viatges per tornejos, valent-se de la mateixa estratègia, va aconseguir tenir relacions repetidament.
L'acusat, "per tenir més oportunitats de contacte sexual" i adduint una separació sentimental, es va traslladar a la residència on vivia la nena, a Montcada i Reixac, compartint habitació amb la menor, augmentant així els abusos de manera significativa, segons l'escrit de Fiscalia. L'imputat va arribar a expulsar la menor del club de tenis anunciant-li que perdia tota opció amb la beca professional, per haver-la vist parlant amb un altre menor.
La fiscalia l'acusa d'un delicte d'abús sexual amb accés carnal sobre menor de 13 anys i d'un delicte continuat d'abús sexual amb accés carnal, pels que demana 10 anys de presó i la inhabilitació per ser professor, entrenador o monitor, de qualsevol esport durant 6 anys.
Jutgen un professor de tennis acusat d'abusar d'una menor durant 2 anys
L'entrenador l'amenaçava que perdria la beca
ARA A PORTADA
-
Parlon i Trapero es disculpen per la infiltració: «Ha estat una decisió operativa mal plantejada» Bernat Surroca Albet
-
Els sindicats, descontents amb les explicacions de Parlon i Trapero: «No és un error, és una decisió política» Gerard Mira
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
Florentino continua submergit en el seu esperpent: les frases més destacades de l’entrevista amb Pedrerol Víctor Rodrigo
-
«Busquem la col·laboració, no la confrontació»: Illa es contraposa a Ayuso des de Silicon Valley Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
05 d’octubre de 2014 a
les 16:35
Et pot interessar
-
Societat
Un creuer confinat a Bordeus per un brot de gastroenteritis fa saltar les alarmes
-
Societat
En marxa la recuperació del Pont del Petroli de Badalona afectat pel temporal Glòria
-
Societat
Sant Pau defensa que va actuar «seguint el protocol» en el cas del nadó maltractat
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
