La Fiscalia ha demanat 10 anys de presó per a un professor de tennis que, segons l'acusació, va abusar d'una alumna des dels 12 anys, i durant dos anys, amenaçant-la "amb perdre la beca que li permetria construir la seva carrera professional".
La relació entre el professor i l'alumna va començar quan ella tenia 7 anys, al Club de Tenis Montcada i Reixac on l'imputat va assumir la funció d'entrenador de la nena guanyant-se la confiança de la família i anunciant-los que podia arribar a aconseguir la beca, segons la qualificació fiscal recollida per l'agència Europa Press.
L'escrit assegura que durant el 2010 en un torneig de tenis a Itàlia, quan l'acusat i la menor compartien habitació va sol·licitar-li que practiqués sexe amb ell i, quan la nena es va negar, ell li va retreure "tot el que havia fet per ella en el terreny esportiu i que no es mereixia la negativa"; xantatge moral que va fer efecte en la menor que va accedir a tenir relacions. A l'any següent, al Club de tenis del qual formaven part i aprofitant els viatges per tornejos, valent-se de la mateixa estratègia, va aconseguir tenir relacions repetidament.
L'acusat, "per tenir més oportunitats de contacte sexual" i adduint una separació sentimental, es va traslladar a la residència on vivia la nena, a Montcada i Reixac, compartint habitació amb la menor, augmentant així els abusos de manera significativa, segons l'escrit de Fiscalia. L'imputat va arribar a expulsar la menor del club de tenis anunciant-li que perdia tota opció amb la beca professional, per haver-la vist parlant amb un altre menor.
La fiscalia l'acusa d'un delicte d'abús sexual amb accés carnal sobre menor de 13 anys i d'un delicte continuat d'abús sexual amb accés carnal, pels que demana 10 anys de presó i la inhabilitació per ser professor, entrenador o monitor, de qualsevol esport durant 6 anys.
Jutgen un professor de tennis acusat d'abusar d'una menor durant 2 anys
Societat
L'entrenador l'amenaçava que perdria la beca
ARA A PORTADA
-
-
Política Rufián desitja l'«ostracisme polític» de Junts: «No vull gent que es dedica a putejar el meu poble» Lluís Girona Boffi
-
-
Economia Foment del Treball critica les polítiques d’habitatge «orientades a buscar culpables» i reclama més oferta Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
Publicat el
05 d’octubre de 2014 a
les 16:35
Et pot interessar
-
Societat
Els robatoris de coure han provocat 15.000 minuts de retard a Rodalies al setembre
-
Societat
Canvis a la zona blava i verda: es pagarà més segons la mida del cotxe?
-
Societat
Mor una dona de 76 anys atropellada per un camió de la neteja a Gràcia
-
Societat
Carme Junyent i Oriol Domènec, Medalles d'Honor Creu de Santa Eulàlia del Consell de la República
-
Societat
El pes del català com a llengua habitual torna a caure a Barcelona
-
Societat
La cassolada per l'habitatge reclama l'aprovació dels decrets en el compte enrere al Congrés
