La Guàrdia Civil abat a trets un rottweiler perquè «els amenaçava»
Els agents no podien lliurar una notificació judicial per l'agressivitat del gos
ARA A PORTADA
-
L'Església catalana, davant del mirall: paisatge després de la visita del Papa Pep Martí i Vallverdú
-
-
«L'aliança de Zapatero amb Nicolás Maduro i Delcy Rodríguez anava molt més enllà del que deien» Bernat Surroca Albet
-
El PSC s'activa per revalidar el poder municipal: del factor Illa a l'amenaça de Vox Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
27 d’agost de 2013 a
les 16:12
Agents de la Guàrdia Civil va matar a trets un gos rottweiler que els impedia lliurar una notificació judicial en un xalest d'Agost, a la comarca de l'Alacantí, la setmana passada. Segons informa el diari Las Províncias, els agents es van veure obligats a disparar atès que la bèstia es mostrava "agressiva" i "amenaçant" i no els permetia complir l'ordre encomanada.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Dissabte fatídic: tres morts al medi natural a Catalunya
-
Societat
Tensió entre Mossos i antifeixistes davant la concentració neonazi de Núcleo Nacional
-
Societat
Ai, els grans egos
-
Societat
Més de 3.000 persones participen a la Cursa Antiracista de Barcelona
-
Societat
La Prison League, una «festa de la normalitat» al Centre Penitenciari de Joves
-
Societat
«Sorry Papi»
