La Guàrdia Civil de la Seu d'Urgell (Lleida) va descobrir 231.000 euros procedents d'Andorra en nou intervencions durant l'última setmana, segons ha informat aquest dilluns en un comunicat.
Les intervencions més importants van tenir lloc aquest divendres en una inspecció fiscal a un vehicle a la carretera N-260 a l'altura de La Seu d'Urgell, en què van trobar ocults entre la pertinences dels dos ocupants, dos veïns de València, 72.000 euros.
Una altra inspecció important es va produir diumenge a la carretera C-14 a l'altura del terme de Ribera d'Urgellet.
La conductora del cotxe, M.R.C., de 68 anys i veïna de Barcelona, portava 60.265 euros repartits entre la guantera i una motxilla.
Durant la setmana passada, en sis intervencions més, la Guàrdia Civil va descobrir 97.865 euros que portaven amagats persones de nacionalitat espanyola, la majoria residents a Madrid i Barcelona.
La Guàrdia Civil intercepta 231.000 euros procedents d'Andorra en una setmana
Segons ha informat en un comunicat, els diners es van trobar en nou intervencions diferents
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de març de 2015 a les 12:32
Et pot interessar
-
Societat
Els desallotjats acampats davant del B9 de Badalona maregen la policia per evitar el desallotjament
-
Societat
Campanya del Govern per informar els nouvinguts sobre les opcions d'aprendre català
-
Societat
Quant s'han gastat els catalans aquest estiu?
-
Societat Mor un home de 76 anys en l'incendi de casa seva a l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat
Les ciutats catalanes on més vegades ha caigut la Grossa de Nadal
-
Societat
El temps d'aquest divendres 19 de desembre: tornen els núvols
