Federatur, la patronal catalana dels apartaments turístics, ha culpat l'Ajuntament de Barcelona del conflicte al barri barceloní de Ciutat Vella provocat pel turisme de baix cost. A parer del president de l'ens, Lluís Torrent, la negativa municipal a donar noves llicències per a establiments d'aquest tipus al barri ha provocat la proliferació d'oferta il·legal, segons ha dit en declaracions a l'ACN.
Torrent es pregunta el perquè de la negativa, quan hi ha 622 llicències per a oferta d'aquest tipus contra 17.500 de llits d'hotel. "Ara mateix -ha assegurat- no sabem quins són els pisos il·legals, ni on són ni quin control es pot fer".
La patronal d'apartaments turístics culpa l'Ajuntament del conflicte
Federatur alerta que la negativa a donar llicències afavoreix les accions il·legals
ARA A PORTADA
-
Junqueras i Sánchez tanquen l’acord pel finançament amb ordinalitat i 4.700 milions més per Catalunya Bernat Surroca Albet
-
Junqueras ja ha abordat el finançament amb Puigdemont i admet que serà «dificilíssim» aprovar-lo Oriol March
-
-
Els pagesos tallen autopistes i carreteres «de manera indefinida» contra l'acord del Mercosur Redacció
-
Publicat el 21 d’agost de 2014 a les 15:46
Et pot interessar
-
Societat
Què és el «cohousing»: la nova tendència d’habitatge col·laboratiu que s'obre pas a Catalunya
-
Societat
El temps d'aquest dijous 8 de gener: comencen a pujar les temperatures
-
Societat
Mor un home sense sostre a Barcelona... un dia després d'una altra mort al carrer a Badalona
-
Societat
El Govern retira l'obligatorietat de la mascareta a centres sanitaris per la millora de la grip
-
Societat
El Meteocat activa l'avís de perill per vent a 33 comarques
-
Societat
Troben un home mort en una sauna de Barcelona
