Els Mossos d'Esquadra han donat per finalitzat el dispositiu policial destinat a la festa il·legal de Sarral, a la Conca de Barberà, a un quart de cinc de la tarda d'aquest dimarts. La rave va començar divendres passat, tot i que dijous alguns vehicles ja havien accedit al terreny de difícil accés, a la zona del bosc del Cano.
Segons la policia catalana, hi han participat entre 800 i 1.000 persones, amb 250 vehicles. Els Mossos han identificat un total de 115 individus i 57 automòbils. S'han efectuat 31 denúncies, 23 per conduir sota els efectes de les drogues, quatre per conduir sota els efectes de les begudes alcohòliques i quatre denúncies més per tinença de substàncies estupefaents. Al llarg dels quatre dies, també s'han efectuat tres detencions.
Dues, han estat per atemptat i desobediència als agents de l'autoritat -a dos homes de 21 i 24 anys- i una tercera, per un delicte contra la seguretat del trànsit -a un home de 32 anys, al Pla de Santa Maria després de donar positiu en consum d'alcohol i drogues-. D'altra banda, una dona i un home de 19 i 20 anys respectivament, estan investigats com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública en la seva modalitat de tràfic de drogues.
Pel que fa als presumptes organitzadors de la festa, s'han identificat tres vehicles carregats amb material divers, com equips de so, altaveus i elements d'il·luminació. També dos homes de 26 i 28 anys. S'han obert diligències que seguidament es tramitaran per a l'obertura d'un expedient sancionador.
[plantillavirals]
La «rave» de Sarral finalitza amb 31 denúncies i tres detinguts
Els Mossos d'Esquadra asseguren que entre 800 i 1.000 persones han participat en la festa il·legal
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de febrer de 2023 a
les 18:07
Et pot interessar
-
Societat
Un mort i una ferida greu en un xoc frontal a l'N-II, al pas per Malgrat de Mar
-
Societat
CCOO es nega a modificar l'acord amb el Govern però intenta sumar-hi els sindicats crítics
-
Societat
L’ERO de Nestlé afectarà almenys 178 treballadors a Catalunya
-
Societat
Investiguen una presumpta agressió sexual al Raval a Barcelona
-
Societat
Nou pacte per rehabilitar el Besòs: Generalitat i Ajuntament de Barcelona prometen 415 milions en 10 anys
-
Societat
Els sindicats crítics amb Educació fan una nova crida al diàleg en el tret de sortida de les vagues
