La sala de teatre del Principal de Barcelona va ser precintada aquest divendres a la nit per utilitzar aquest espai com una discoteca sense tenir llicència, segons informa l'ajuntament de la ciutat. La decisió s'ha pres després d'una inspecció de la Guàrdia Urbana a aquest local, el passat 18 d'octubre. El cos va comprovar que es feia servir com a sala de ball, que es consumien begudes i que no es respectava l'horari de tancament.
D'altra banda, el districte també ha precintat aquesta matinada els equips de reproducció musical de les terrasses de tres locals del Front Marítim: Opium, Shoko i Pachá. Cp dels tres tenia l'autorització pertinent per reproduir música a l'exterior.
Amb aquestes mesures l'Ajuntament de Barcelona vol garantir el dret al descans dels veïns del districte de Ciutat Vella.
L'Ajuntament de Barcelona precinta la sala de teatre del Principal perquè s'utilitzava com a discoteca
La decisió s'ha pres després d'una inspecció de la Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’octubre de 2015 a les 19:01
Et pot interessar
-
Societat
Detenen un home a França per intentar matar el fill de la parella a Barcelona
-
Societat
El doble de recaptació i 50 milions per a habitatge: així canvia la taxa turística
-
Societat
Moren dos pacients oncològics de l'Hospital de Burgos per rebre sis vegades més tractament del prescrit
-
Societat De Serrat a l'Himne del Real Madrid: les cent cançons més sol·licitades als funerals de Catalunya
-
Societat
Restablerta la circulació de trens a Pineda de Mar després de l'atropellament d'una persona
-
Societat
Què pots fer després del ciberatac a Endesa si n’ets client?
