La sala de teatre del Principal de Barcelona va ser precintada aquest divendres a la nit per utilitzar aquest espai com una discoteca sense tenir llicència, segons informa l'ajuntament de la ciutat. La decisió s'ha pres després d'una inspecció de la Guàrdia Urbana a aquest local, el passat 18 d'octubre. El cos va comprovar que es feia servir com a sala de ball, que es consumien begudes i que no es respectava l'horari de tancament.
D'altra banda, el districte també ha precintat aquesta matinada els equips de reproducció musical de les terrasses de tres locals del Front Marítim: Opium, Shoko i Pachá. Cp dels tres tenia l'autorització pertinent per reproduir música a l'exterior.
Amb aquestes mesures l'Ajuntament de Barcelona vol garantir el dret al descans dels veïns del districte de Ciutat Vella.
L'Ajuntament de Barcelona precinta la sala de teatre del Principal perquè s'utilitzava com a discoteca
La decisió s'ha pres després d'una inspecció de la Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’octubre de 2015 a
les 19:01
Et pot interessar
-
Societat
Renfe i els sindicats arriben a un acord: el tram de l'R4 tallat per l'accident de Gelida reobrirà la setmana que ve
-
Societat
Cues a l'AP-7 per la segona part de l'operació sortida de Setmana Santa
-
Societat
El mirador de la Torre de Collserola obre amb horari especial per Setmana Santa: dates, preus i com pujar-hi
-
Societat
Per què «no es pot» menjar carn el Divendres Sant?
-
Societat
Els astronautes d'Artemis II comencen la segona jornada després de solucionar incidents menors
-
Societat
Cues quilomètriques en la segona operació sortida per Setmana Santa
