L'Associació Catalana d'Universitats Públiques iniciarà aquest dilluns la primera edició del curs MOOC d’emprenedoria “Com crear la teva empresa” adreçat a estudiants de grau i màster i exalumnes. L’objectiu és oferir eines per adquirir competències i coneixements sobre conceptes claus per a tirar endavant un projecte empresarial, però també de gran utilitat per a la pràctica professional, explica l'ACUP.
El curs, que és gratuït, s’estructura en dues parts: una de tres mòduls, amb l'objectiu de crear i validar un model de negoci (15 sessions), i una altra de dos mòduls (10 sessions), que pretén donar una visió general de com fer un pla de negoci i com cercar finançament. Cadascuna de les dues parts es pot fer de manera independent. Cada sessió consta d’un vídeo d’uns 7 minuts, un qüestionari i altre material addicional. La duració del curs sencer és de cinc setmanes amb una dedicació d’unes 5 hores setmanals i al finalitzar-lo es lliurarà un certificat d’assistència.
El curs està impulsat per la UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, Uvic-UCC en el marc de la iniciativa Plataforma Coneixement, Territori i Innovació (Plataforma CTI), coordinada per l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP). També compta amb el suport de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitàris i de Recerca (AGAUR). Es pot accedir a les inscripcions a través d'aquest enllaç.
L'Associació Catalana d'Universitats Públiques impulsa un nou curs d'emprenedoria
L'objectiu és oferir eines per adquirir competències i coneixements sobre conceptes claus per a tirar endavant un projecte empresarial | Les classes comencen el 7 de març
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de març de 2016 a
les 17:54
Et pot interessar
-
Societat
Els deures que s'autoimposa el Port de Barcelona: guanyar «resiliència» davant les incerteses globals
-
Societat
Montblanc, el bressol de la llegenda de Sant Jordi
-
Societat
Adif restablirà la circulació de trens de mercaderies pel túnel de Rubí la setmana que ve
-
Societat
Logronyo-Barcelona en 45 minuts i per 20 euros: Vueling estrena la nova ruta
-
Societat
De Susqueda, al Foix i la Baells: per què els embassaments són l'escenari perfecte dels crims a Catalunya?
-
Societat
Sant Pau millora un cas greu de Tourette amb estimulació cerebral: «Li ha canviat completament la vida»
