La Monumental de Barcelona no a recuperarà les “corrides” de toros. Al menys de moment. El seu propietari, el grup Balañá, ha descartat la petició que li havia fet li havia fet la Federació d’Entitats Taurines, que estudiava la possibilitat de llogar el recinte puntualment per fer-hi algun acte taurí, segons informa avui La Vanguardia.
Balañá rebutja cedir el recinte, malgrat que el 20 d'octubre de l'any passat el Tribunal Constitucional va anul·lar per una àmplia majoria la llei del Parlament que va abolir les “corrides” a finals del 2010. La decisió obria la porta al retorn de les curses.
L'única plaça que encara es conserva a Barcelona és la Monumental.
Les «corrides» de toros no tornaran a Barcelona
El grup Balañá, propietari de la Monumental, descarta la petició que li havia fet la Federació d’Entitats Taurines tot i la decisió del Tribunal Constitucional del passat mes d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de febrer de 2017 a les 10:44
Actualitzat el 06 de febrer de 2017 a les 10:48
Et pot interessar
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa
-
Societat Sense congestions a les carretes amb l'operació sortida del pont pràcticament completada
-
Societat El cognom en perill d'extinció: el tenen 64 persones i només està viu a la demarcació de Barcelona
-
Societat El temps del cap de setmana del 7 i 8 de juny: cel assolellat i temperatures estiuenques
-
Societat Evacuats els 70 passatgers d'un tren avariat dins d'un túnel a Sitges