Catalunya és el territori de l'Estat on es produeixen més infidelitats. Almenys aquesta és la conclusió que es pot extreure de la nova entrega del rànquing d'Ashley Madison, una plataforma internacional de cites per a casats amb milions d'usuaris d'arreu del món. Ni més ni menys que quatre ciutats catalanes es troben entre les quals hi ha més infidelitats.
Aquesta classificació està encapçalada per Manresa, que repeteix en la primera posició respecte del 2021. Barcelona, que també era present l'any passat, baixa un lloc i passa del segon al tercer. Les dues capitals del Vallès Occidental tanquen la presència catalana al rànquing: Sabadell en cinquè lloc i Terrassa en catorzena posició.
Pel que fa a la resta de l'Estat, entre Manresa i Barcelona hi ha Lleó, en segon lloc. El Top-20 queda així: Manresa, León, Barcelona, Granada, Sabadell, Bilbao, Madrid, València, Alacant, Castelló, Vigo, Alcalá de Henares, la Corunya, Terrassa, Sevilla, Gijón, San Sebastià, Saragossa, Màlaga i Pamplona.
[plantillavirals]
Les quatre ciutats catalanes amb més infidelitats, segons un portal de cites
Catalunya és l'autonomia que té més territoris infidels, segons el lloc web "Ashley Madison"
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de juny de 2022 a
les 20:50
Et pot interessar
-
Societat
Troben un cadàver a l'L2 del metro de Barcelona
-
Societat Nova convocatòria d'ajuts al lloguer per a joves: requisits i com sol·licitar-los
-
Societat
Una quarta part dels desnonaments de l'Estat són a Catalunya
-
Societat Comença la consulta per decidir el nom oficial de la Catalunya Nord
-
Societat
La jutgessa cita a declarar la terapeuta, la secretària i les filles d'Isak Andic
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
