La Fiscalia demana 10 anys de presó i una indemnització total de 155.694 euros per un manresà a qui acusa d'un delicte de lesions en el judici que se celebrarà el pròxim dimarts a l'Audiència Provincial de Barcelona. Segons l'escrit d'acusació, els fets van tenir lloc el 3 de desembre de 2021 al migdia en un habitatge de Manresa on es trobaven víctima i agressor. En un moment donat va iniciar-se una discussió entre ells i l'acusat li va etzibar un cop de puny a l'ull esquerre i tot seguit va agafar un ganivet de petites dimensions i li va clavar molt a prop del mateix ull.
A conseqüència dels fets, la víctima va patir una ferida per tall a la regió malar esquerra, hipema i perforació a nivell escleral del globus ocular esquerre amb sortida de contingut ocular, fractura del sòl de l'òrbita sense signes d'herniació o atrapament muscular amb hèrnia del greix intraorbitari, fractura de la làmina papiràcia amb bombolles d'aire intraorbitari i amb petita hèrnia de greix intraorbitari, hemosè maxil·lar, equimosi i edema palpebral superior i inferior. Per totes aquestes lesions, va haver d'estar 54 dies de baixa, i com a seqüeles va perdre la visió total de l'ull esquerre, amb hipema, fotofòbia i llagrimeig en el mateix ull, a banda de les conseqüències estètiques.
Per aquests fets, la Fiscalia demana per a l'acusat una condemna de 10 anys de presó, així com 10 anys més sense poder-se acostar a la víctima, i com a responsabilitat civil, proposa indemnitzacions de 3.540 euros per les lesions infringides, i 152.154 euros per les seqüeles provocades.
[plantillavirals]
Li demanen 10 anys de presó per rebentar-li l'ull a un home amb un ganivet
Societat
L'acusació proposa que indemnitzi la víctima amb més de 155.000 euros per les lesions i les seqüeles patides
ARA A PORTADA
-
-
Política ERC i EH Bildu reeditaran la coalició al Senat en les eleccions del 29-N Neus Climent / Agències
-
Política Colau formalitza l'oferiment a Rufián per «sumar el seu lideratge» al Front Ampli Pau Espí Solé
-
Política El PSOE estudia presentar-se conjuntament amb les esquerres per disputar el Senat al PP Bernat Surroca Albet
-
Política Junts avança en la reconstrucció de l'espai convergent: acord amb el partit de Marta Pascal Oriol March
Publicat el
28 de gener de 2023 a
les 13:25
Et pot interessar
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
-
Societat
Mor Josep Pinyol i Balasch, exsecretari nacional de l’ANC
-
Societat
CaixaBank alerta d'una nova estafa que suplanta el banc per robar-te els diners
